بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۴۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
جان آلویسی مهاجم سابق تیم ملی استرالیا با انتقاد از داوری بن ویلیامز در دیدار ایران مقابل عراق در مرحله یک چهارم نهایی جام ملتهای آسیا گفت: ویلیامز از کارلوس کی روش کینه به دل گرفته بود.
تدبیر24:داور این دیدار به خاطر تصمیم خود در دادن دومین کارت زرد به مهرداد پولادی مدافع ایران در نیمه اول این دیدار مورد انتقاد شدیدی قرار گرفته است.

کی روش در کنفرانس خبری بعد از مسابقه از بیان آنچه در ذهن داشت خودداری کرد. او معتقد بود این کار به دوران فعالیت حرفه ای او پایان می دهد.

کی روش به خاطر انتقاد از ویلیامز در اولین دیدار این تیم مقابل بحرین در بریزبن، مبلغ 3 هزار دلار جریمه شد.

آلویسی که در دوران بازی و مربیگری خود در تیم ملبورن هارت شاهد داوری ویلیامز بوده است، گفت ویلیامز قبل از دادن دومین کارت زرد، باید می دانست که قبلا به پولادی کارت زرد داده است.

وی در گفت و گو با فاکس اسپورت گفت: از نظر من این قضاوت بدی بود، زیرا او باید بداند به چه کسی کارت زرد داده است و از اوضاع با خبر باشد.

وی گفت: او از عقل سلیم استفاده نکرد. فکر می کنم انتقاد کی روش در اولین بازی باعث شد ویلیامز از او کینه به دل بگیرد.

وی گفت: من در دیدارهایی که او قضاوت کرده است بازی و مربیگری کرده ام. یکی از چیزهایی که به همدیگر می گوییم این است که همیشه از ویلیامز تمجید کنید. به محض اینکه از او انتقاد کنید علیه شما اقدام می کند. اگر از او تعریف کنید از شما حمایت می کند.

ویلیامز داور سال کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال 2013 بود و اولین استرالیایی است که در مرحله دوم جام جهانی برزیل داوری کرد.

ویلیامز در دیدار عراق مقابل ایران 9 کارت زرد و یک کارت قرمز صادر کرد.

مارک بوسنیچ دروازه بان سابق استرالیا نیز اخراج جنجالی بازیکن ایران در دیدار مقابل عراق را خجالت آور توصیف کرد.

بوسنیچ گفت که نمی تواند اخراج پولادی را درک کند.

وی گفت: دو مورد از خجالت آورترین تصمیم ها در جام ملتهای آسیا اتفاق افتاد که یکی این داوری بود و دیگری پنالتی بود که ویلیامز به عربستان سعودی مقابل ازبکستان داد.

وی گفت: من به اندازه ایرانی ها از اخراج پولادی حیرت زده شدم.
برچسب ها: تدبیر24 ، داور ، کی روش ، کینه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها