بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۴۵۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶
عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال:
عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال، گفت:کی روش مربی موفق و تاثیر گذاری است و به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی موافق ادامه همکاری با او تا جام جهانی آینده هستم.
تدبیر24:فریدون معینی گفت: تیم ملی ما مقابل عراق شایسته شکست نبود و من وقتی با داوران بین المللی فوتبال ایران صحبت می کردم، تمام تصمیمات داور بازی در رابطه با مهرداد پولادی را غلط می دانستند و حتی یکی از داوران گفت دروازه بان عراق روی پولادی خطا کرده است.

وی ادامه داد: ما تحت فشار خیلی شدیدی بازی را مساوی کردیم و این تساوی برای ما کار بزرگی بود و باید از بازیکنان تقدیر کرد.

عضوکمیته فنی فدراسیون فوتبال در مورد بازی دفاعی تیم ملی، گفت : اگر دفاع ما خوب بوده مهم است و این را بدانید که ما در کارهای هجومی هم بسیار خوب بودیم و به طور کلی دراین جام جوانان خوبی برای ما به میدان رفتند و گل های تاثیر بخشی را برای تیم ملی به ثمر رساندند.

وی در رابطه با ادامه همکاری با کی روش، تصریح کرد: در دنیا کشورهایی هستند که مربی را به خاطر نتایج تغییر نمی دهند و راه هایی را که مربی طی کرده است را بررسی می کنند. در حالی که بالای 95 درصد فکر می کردند ژاپن قهرمان می شود مقابل امارات شکست خورد و حذف شد و جالب تر این است که ژاپن در تمامی رده های سنی امسال ناموفق بوده ، اما هیچ تغییری در مربیان آنها نمی بینیم.

وی اظهارکرد: کی روش باید در تیم ملی بماند و شما نگاه کنید از کنفدراسیون فوتبال آسیا گرفته تا مربیان خوب دنیا ایران را یک تیم قدرتمند دانسته اند.

معینی در مورد برگزاری جلسه برای ارزیابی عملکرد تیم ملی در جام ملت ها، گفت: به جای این جلسه باید به فکر چهار سال آینده باشیم تا در جام جهانی و جام ملت های آینده موفق باشیم.

وی افزود: از کی روش و مربیان ایرانی می خواهم دست از مشاجره بردارند زیرا این مساله هیچ کمکی به فوتبال ایران نمی کند و ما باید در کنار هم به موفقیت فوتبال کشورمان کمک کنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها