بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۴۵۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵
بازیکن تیم ملی فوتبال عراق دوپینگ خود را رد کرد و گفت: جدایی من ازتیم تراکتورسازی دوستانه انجام شده و ناشی از دوپینگ نبوده است.
تدبیر24:برگزارکنندگان جام ملتهای آ سیا روز یکشنبه تلاش داشتند به اعتراض ایران مبنی براینکه عراق از یک بازیکن غیرمجاز در دیدار مرحله یک چهارم نهایی این جام استفاده کرده است، رسیدگی کنند.

کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا(ای اف سی) در حال بررسی شکایت ایران علیه علا عبدالزهرا است که ادعا شده سال گذشته دوپینگ کرده است.

عراق در دیدار مقابل تیم 10 نفره ایران در ضربات پنالتی 7 بر 6 به پیروزی دست یافت.در این بازی عبدالزهرا نیز برای تیم عراق به میدان رفته بود.

یک مقام کنفدراسیون فوتبال آسیا این موضوع را که آیا کمیته انضباطی می تواند مسابقه را باطل اعلام کرده یا نتیجه را به نفع ایران برگرداند، تایید نکرد.

عبدالزهرا هافبک 27 ساله عراق است که در باشگاه الشرطه این کشور بازی می کند. براساس شکایت ایران آزمایش دوپینگ او هنگام حضور در تیم تراکتورسازی تبریز در سال گذشته مثبت بوده است.

مخالفت ایران بر محور این ادعاست که قرارداد عبدالزهرا با تراکتورسازی بعد از دوپینگ مثبت این بازیکن در ماه اوت گذشته خاتمه یافت.

اما این بازیکن در گفت و گو با سایت پیکچر گالری فوتبال عراق گفت این ادعا واقعیت ندارد و تاکید کرد که جدایی او از تیم تراکتورسازی دوستانه انجام شده است.

وی گفت: این واقعیت ندارد. این فقط راهی برای برگرداندن شکست ایران است.

وی افزود:هیچ شکایت یا محرومیتی علیه من وجود ندارد و من در تمام دوران فعالیت حرفه ای خود چنین اشتباهاتی مرتکب نشده ام.

الزهرا افزود: باشگاه الشرطه نام مرا در فهرست تیم ملی عراق برای جام ملتهای آسیا ارسال کرد و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم هیچ مطلبی در این باره اعلام نکرده است.ضمن اینکه کارت بازی مراهم صادر کرده است.

در شرایطی که ای اف سی در انتظار اعلام نظر فیفا در مورد اطلاع از دوپینگ این بازیکن است، یک سخنگوی ای اف سی گفت تصمیم نهایی در این باره توسط نهاد حاکم بر فوتبال آسیا اتخاذ خواهد شد.

مشخص نیست که آیا ای اف سی اقدامی انجام خواهد داد یا خیر . اما سیدنی مورنینگ هرالد معتقد است ، مقررات رقابت ها بیان می دارد که هر گونه اعتراض در مورد صلاحیت بازیکنان نباید دیرتر از پنج روز قبل از شروع اولین دیدار تورنمنت انجام شود.

بلافاصله بعد از این دیدار اتهام زنی های متقابل آغاز شد. کارلوس کی روش سرمربی ایران از ویلیامز داور استرالیایی که یکی از بازیکنان ایران را اخراج کرد، انتقاد کرد.

در حالی که جنجال صلاحیت بازیکن عراقی در جریان است، تیم عراق خود را برای دیدار نیمه نهایی مقابل کره جنوبی و دومین قهرمانی آسیا در هشت سال گذشته آماده می کند.

براساس گزارش ها تیم ایران نیز در حال حاضردر استرالیا در انتظار نتیجه این اعتراض بسر می برد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها