بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۵۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷
کنفدراسیون فوتبال آسیا:
کنفدراسیون فوتبال آسیا متن تصمیم کمیته انضباطی این کنفدراسیون درمورد اعتراض ایران به حضور بازیکن دوپینگی عراق دردیدار برابر تیم ملی ایران را روی تارنمای خود منتشر و اعلام کرد که ایران بار دیگر می تواند نسبت به این تصمیم اعتراض کند.
تدبیر24:این کنفدراسیون اعلام کرد: کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا روز یکشنبه (25 ژانویه) در مورد اعتراض فدراسیون فوتبال ایران در روز شنبه (23 ژانوی) در خصوص رسیدگی به صلاحیت حضور علا عبدالزهرا بازیکن تیم ملی عراق در دیدار مرحله یک چهارم نهایی دو تیم در جام ملت های 2015 آسیا تشکیل جلسه داد.

دراین متن آمده است: کمیته انضباطی به صورت شفاهی در جریان مدارک و مستندات دو تن از مقامات فدراسیون فوتبال ایران قرار گرفت و پس از انجام بررسی های لازم، این اعتراض را بی اساس دانست و آن را نپذیرفت.

این متن درخاتمه آورده است: به دلیل فوریت این موضوع، تصمیم کمیته انضباطی ابتدا به فدراسیون فوتبال ایران اطلاع داده شده است اما دلایل کامل آن امشب اعلام خواهد شد. بر اساس قوانین انضباطی کنفدراسیون آسیا، فدراسیون فوتبال ایران می تواند نسبت به این تصمیم اعتراض کند.

به گفته هوشنگ مقدس بررسی اعتراض دوباره ایران حدود 10 روز وقت می برد و مسابقات تا آن زمان تمام شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها