بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
معاون امداد و نجات استان تهران با اشاره به اینکه ارتفاعات استان تهران پرحادثه‌ترین ارتفاعات کشور محسوب می‌شود، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳ نفر از کوهنوردانی که در این ارتفاعات مفقود شده‌اند، هنوز پیدا نشده‌اند.
تدبیر24:شاهین فتحی در نشست خبری خود به ارائه آمار خدمات‌رسانی و امدادرسانی از ابتدای امسال تاکنون پرداخت.
 
وی با بیان اینکه کوهستان‌های تهران پرحادثه‌ترین ارتفاعات کشور محسوب می‌شوند، گفت: تلفات جانی و تعداد مصدومان در این ارتفاعات زیاد است به طوری که هنوز ۳ نفر از کوهنوردانی که در طول 10 ماه گذشته در ارتفاعات تهران مفقود شده‌اند پیدا نشده و ما همچنان به دنبال آنها هستیم.
 
معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از انجام 200 عملیات کوهستان و امدادرسانی در 148 حادثه کوهستانی از ابتدای امسال خبر تا امروز خبر داد و گفت: تا امروز 1539 حادثه در تهران رخ داده که امداد و نجات در آنها امدادرسانی کرده است.
 
وی تأکید کرد: 942 مورد از این حوادث مربوط به جاده‌ها و 148 مورد نیز مربوط به امدادرسانی در ارتفاعات تهران می‌شود.
 
فتحی با بیان اینکه در شش ماه نخست امسال بیش از 6 میلیون تماس با شماره 112 استان تهران گرفته شده است، گفت: روزانه چندین هزار تماس با 112 گرفته می‌شود که تنها 2 درصد آنها به عملیات منجر می‌شود.
 
به گفته وی، حوادث جاده‌ای تهران رو به کاهش است و سال گذشته بیشترین درصد کاهش را نسبت به سایر جاده‌های کشور داشته است.
 
معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران با اشاره به مصدومیت  ۳ نفر از امدادگران از ابتدای سال تاکنون در جریان امدادرسانی به حادثه‌دیدگان گفت: این افراد تحت پوشش بیمه هستند و حمایت‌های جمعیت هلال احمر نیز از آنها انجام می‌شود و خوشبختانه مصدومیت آنها جزئی بوده که در آخرین مورد نیز همین روز گذشته و در جریان جست‌وجو برای یافتن کوهنورد 27 ساله در ارتفاعات تهران، یکی از امدادگران ما دچار حادثه شد.
 
وی محدوده عملیات کوهستانی سازمان امداد و نجات را در تهران از دربند تا گردنه قوچک عنوان کرد و گفت: دره توچال و پیازچال از جمله خطرناک‌ترین و پرحادثه‌ترین ارتفاعات تهران محسوب می‌شوند که موجب شده 37 مورد پرواز بالگرد برای امدادرسانی در ارتفاع تهران انجام و 41 مصدوم به مراکز درمانی منتقل شوند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها