بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۴۶۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱
کفاشیان:
رییس فدراسیون فوتبال گفت: عملکرد سرمربی تیم ملی فوتبال در جام ملتهای آسیا در جلسه ای امروز یا فردا مورد بررسی قرار می گیرد.
تدبیر24:علی کفاشیان امروز ( سه شنبه ) در حاشیه دومین نشست نواب رییسان بانوان فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران افزود: قرارداد فدراسیون با کارلوس کی روش تا پایان جام جهانی 2018 روسیه است و اگر بخواهیم قرارداد او را یک طرفه فسح کنیم باید حقوق یک سال وی را کامل پرداخت کنیم.

وی اظهار داشت: در جلسه امروز یا فردا که با حضور کی روش برگزار می شود ضمن بررسی عملکرد وی در جام ملتهای آسیا ، او باید در خصوص برخی موارد توضیحاتی را هم ارایه کند و ضمن آن که برنامه ها و شرایطی را که برای حضور موفق در جام جهانی نیاز دارد ،باید اعلام کند تا بتوانیم در این دوره نتایج خوبی کسب کنیم.

تیم ملی فوتبال ایران در جام ملتهای آسیا - استرالیا دیدارهایی را در برابر تیم های امارات ، قطر و بحرین برگزار کرد که در هر سه این دیدارها به پیروزی رسید .

تیم فوتبال کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی در برابر تیم عراق در ضربات پنالتی شکست خورد و از جام ملتهای آسیا خداحافظی کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان به همراه کارلوس کی روش روز گذشته (دوشنبه) به تهران برگشت .

کفاشیان همچنین با اشاره به برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال در دی ماه گفت : این مجمع قانونی بود و تعیین حسابرس در این مجمع تصویب شد و ضمن آن که کمیته تنظیم مقررات هم تعیین شد.

وی در مورد تغییرات مدیریتی در فدراسیون فوتبال هم گفت: منتظر بازگشت ملی پوشان به ایران بودیم و به طور قطع تغییراتی را خواهیم داشت.

کفاشیان در مورد انتخاب اسدی به عنوان دبیر کل فدراسیون هم یادآور شد: وی سابقه حضور در فوتبال کشور را دارد و نگاه جدی برای حضور وی در فدراسیون خواهیم داشت.

کفاشیان در این گردهمایی خاطرنشان کرد که با حمایت از برنامه های بانوان قصد داریم تا بستر رشد و موفقیت را برای آنها ایجاد کنیم.

وی گفت: پنج تیم ملی فوتبال و فوتسال بانوان داریم که با حمایت از این تیم ها قصد داریم تا زمینه ساز موفقیت فوتبال و فوتسال بانوان باشیم.

کفاشیان خاطرنشان کرد : تیم های ملی فوتبال نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان خود را برای حضور در مسابقات آسیایی آماده می کنند و با بودجه ای که در اختیار این تیم ها قرار می دهیم سعی می کنیم تا حضور موفقی در مسابقات داشته باشند.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: وزارت ورزش و جوانان باید حمایت بیشتری از فوتبال زنان بکند و اعتبارات این بخش را سریع تر پرداخت کند تا ما بتوانیم شرایط بهتری برای آنان فراهم کنیم.

کفاشیان در پاسخ به درخواست الهه عرب عامری نایب رییس امور ورزشی بانوان وزارت ورزش و جوانان در مورد حمایت بیشتر از فوتبال زنان گفت: وزارت ورزش و جوانان اعتبارات بیشتری برای فوتبال زنان تخصیص دهد قطعا ما دو برابر این اعتبار را در این حوزه هزینه خواهیم کرد.

کفاشیان از هفت سال فعالیت فریده شجاعی نایب رییس پیشین بانوان فدراسیون فوتبال قدردانی کرد و گفت: ارتباط فدراسیون فوتبال با وی قطع نخواهد شد و از تجارب و توانایی های وی در این حوزه استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در هر حوزه ای از ورزش که حضور داشته ام تلاش کردم تا حقی از ورزش زنان خورده نشود و اگر حقی گرفته شده آن را به آنان بازگردانم.

وی با بیان اینکه در فدراسیون فوتبال همیشه به فوتبال زنان بها داده ام و اعتبارات مورد نیاز آنان را تامین کرده ایم ، گفت: در حال حاضر در دو رشته فوتبال و فوتسال پنج تیم ملی در حال فعالیت هستند و قطعا در تمام برنامه ها بر اساس تقویم فدراسیون در حوزه زنان اجرایی شده است.

کفاشیان ادامه داد: فوتبال زنان با نتایجی که در دو رده سنی زیر 16 سال و زیر 19 سال در آسیا کسب کرد نشان داد که می تواند جزو هشت تیم برتر آسیا باشد و فدراسیون همکاری لازم را برای آمادگی این دو تیم در 10 ماه آینده خواهد داشت.

کفاشیان گفت: از نظر برگزاری اردوها و مسابقات تدارکاتی برای تیم های ملی فوتبال و فوتسال زنان مشکلی نداریم و تلاش خواهیم کرد این تیم ها با آمادگی کامل راهی مسابقات شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها