بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۴۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹
علی دایی + 500 میلیارد تومان!
فردی متمول خواستار خرید کامل سهام باشگاه پرسپولیس به صورت نقد شده است.
تدبیر24:در حالی که پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس جلسات متعددی را تشکیل می دهند تا بتوانند 20 درصد از سهام این باشگاه را در اختیار بگیرند اما گویا در این میان فردی پیدا شده که با پول بسیار هنگفتی حاضر است همه سهام باشگاه پرسپولیس را در اختیار بگیرد.

این فرد اذعان داشته به صورت نقد و یکجا پرسپولیس را می خرد و برای این کار هم 500 میلیارد تومان کنار گذاشته است! این فرد گفته که 290 میلیارد تومان برای خرید سهام و الباقی این پول را برای سر و سامان دادن به پرسپولیس در چند سال هزینه خواهد کرد تا این تیم بتواند به شرایط استاندارد روز فوتبال در دنیا برسد.

جالب اینجاست که طبق شنیده های خبرنگار نامه نیوز، این خریدار که نام خانوادگی اش با یکی از بازیگران مطرح سینما یکی است عنوان کرده در صورت چنین معامله ای باید علی دایی را در کنار خود داشته باشد. هر چند که دایی هنوز به این دعوت پاسخی نداده و البته مهمتر از پاسخ دایی این است که ابتدا باید صلاحیت این فرد تایید شود.

این سرمایه دار، یک شرکت آرایشی بهداشتی دارد و سال قبل هم قصد داشت اسپانسر پرسپولیس شود که موفق نشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها