بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۴۶۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳
خط و نشان های عصبی تروریستها
گروه تروریستی داعش که این روزها مراحل سقوط و ناکامی خود را طی می کند اخیرا و به خصوص پس از خارج شدن چند نقطه استراتژیک مثل رمادی و کوبانی از کنترل شان، غربی ها را تهدید کرده که به آنها در خانه هایشان حمله ور خواهد شد.شکست ها و ناکامی های پی در پی این گروه در عراق و سوریه کار را به جایی رسانده که آنها به ناچار از حربه ارعاب و تهدید استفاده می کنند .
تدبیر24:گروه تروریستی داعش که این روزها مراحل سقوط و ناکامی خود را طی می کند اخیرا و به خصوص پس از خارج شدن چند نقطه استراتژیک مثل رمادی و کوبانی از کنترل شان، غربی ها را تهدید کرده که به آنها در خانه هایشان حمله ور خواهد شد.

شکست ها و ناکامی های پی در پی این گروه در عراق و سوریه کار را به جایی رسانده که آنها به ناچار از حربه ارعاب و تهدید استفاده می کنند . خبرگزاری شینهوا  سه شنبه 7 بهمن ماه خبر داد که  گروه تروریستی داعش خواستار انجام حملات بیشتری در اروپا شده است.

بر اساس این گزارش، این درخواست داعشی ها چند روز پس از حملات در فرانسه مطرح می شود. تروریستها تهدید اخیر خود را  از طریق یک پیام ویدیویی ضبط شده در چند وب‌سایت متعلق به شبه‌نظامیان از جمله در حساب های توئیتری منتشر کرده اند .



ابو محمد العدنانی، سخنگوی داعش در این پیام ویدیویی به تمام "مسلمانان در اروپا و غرب" و جاهای دیگر تاکید کرده که "صلیبیون" را در خانه‌هایشان هدف قرار دهند که احتمالا منظور وی این است که مهاجران مسلمان اروپایی که دل در گرو عشق داعش دارند باید با حمله به خانه های شهروندان اروپایی آنها را به قتل برسانند !

با این حال سرکردگان این گروه تروریستی می گویند هنوز کار اصلی آنها آغاز نشده و برنامه های خیره کننده ای برای ادب کردن صلیبی ها در پیش دارند . "العدنانی " در این خصوص گفته:  شما غربی‌ها تاکنون از ما فعالیت خاصی را ندیده‌اید ، اگر کمی صبر کنید همه چیز را به چشم خواهید دید!

از عصبانیت بمیرید

  صفحات داعش در شبکه مجازی تویتر، پس از پنج ساعت وعده دادن به این که بزودی پیام "ابی محمد عدنانی" را که حاوی یک مژده بزرگ است، منتشر می کنند، عصر دوشنبه ( دیروز) فایل صوتی او را در یوتیوب قرار دادند.

وعده دادن به انتشار یک پیام مهم، تاکتیک رسانه های داعش برای پنهان کردن سکوتشان در قبال درگیری های عین العرب، دیالی، شمال موصل و دیرالزور بود. در روزهای اخیر درگیری سنگینی در این مناطق درجریان بود و دیروز ( دوشنبه) به آزادسازی آنها منجر شد. اما صفحات داعش که سکوت کرده بودند و پاسخی نداشتند، برای حفظ روحیه سمپات ها و اعضای خود، روی پیام عدنای مانور دادند.

عدنانی که سخنگوی خلیفه خودخوانده است، در این پیام، با عنوان "بمیرید از عصبانیت" اعلام کرد؛ برای خراسان (مناطق شمالی افغانستان و همسایگانش) والی تعیین شده و از امروز "حافظ سعیدخان"، فرماندار خلیفه در آن منطقه است. ضمن این که "عبدالرئوف خادم" هم به عنوان معاون او تعیین شده و می توانند برای خلیفه بیعت بگیرند.

این اقدامات معنایی جز این ندارد که داعش به سرکردگی ابوبکر البغدادی راه خود را از طالبان و القاعده جدا کرده و خود را برتر از او می داند.  عدنانی خطاب به مردم افغانستان گفت: شما یک عمر با انگلیس و روس و امریکا جنگیده اید، اما این یک جنگ جدید است و باید با شدت بیشتری در آن شرکت کنید.

داعش از مردم افغانستان خواست از این پس به جای جنگ با متجاوزان خارجی، با هموطنان خود که از خلیفه پیروی نمی کنند بجنگند.
عدنانی با ستودن مقاومت تکفیری ها در برابر حملات ائتلاف امریکایی و متحدان عربش، خطاب به ائتلاف گفت: حملات شما نه تنها هیچ ضربه جدی به ما وارد نکرده، بلکه باعث بیشتر شدن جنگجویان ما شده است.

وعده حملات بیشتر

سخنگوی داعش حتی رئیس جمهور امریکا را هم تهدید کرده و گفته اوباما و ژنرال هایش از ترس رویارویی با ما، فقط هوایی حمله می کنند و خودشان هم خوب می دانند که نباید امیدی به شیوخ ترسو داشته باشند. اما اگر نقشه می کشید که روی زمین به ما حمله کنید، ما مدت هاست منتظرتان هستیم، پس چرا نمی جنگید؟

سخنگوی خلیفه خطاب به تروریست های اروپایی گفت: حملات خود را متوقف نکنید. با ساختن بمب و سلاح گرم و حتی با ماشین و سنگ و هرچیز دیگری که شد بجنگید و بدانید هیچ فرقی میان شهروندان و سربازانشان که مسلمانان را می کشند وجود ندارد.

او افزود: بزودی کشورهای فرانسه، استرالیا، بلژیک و کانادا طعم حملات جدید را خواهند چشید و مجاهدان ما آنجا را غرق رعب و وحشت خواهند کرد.

اقدام صفحات داعش حتی با نارضایتی سایر تکفیری ها مواجه شد و برخی از آنها نوشتند، در شرایطی که چند ساعت پیش، دیالی، کوبانی، دیرالزور و شمال موصل به دست شیعیان و کردها افتاده، شیخ عدنانی چطور می تواند چنین ادعاهایی را مطرح کند؟
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها