بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۴۶۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰
افشارزاده:
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران، گفت: کی روش در بدترین شرایط و بدون هیچ دلیلی از امیر قلعه نویی انتقاد کرده و مطمئن باشید فردا جواب او را خواهم داد.
تدبیر24:بهرام افشارزاده گفت: روز گذشته به باشگاه استقلال رفتم و کار را بدست گرفتم. خوشبختانه در نبود من کار ها به خوبی انجام شده و هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی در رابطه با انتقاد کی روش از امیر قلعه نویی و حمید درخشان، ادامه داد: جواب او را خواهم داد زیرا اصلا در شرایط خوبی برعلیه سرمربی ما موضع نگرفت. چرا کی روش باید بتواند برعلیه حمید درخشان و امیر قلعه نویی دو اسطوره فوتبال ایران اینگونه حرف بزند.

مدیرعامل باشگاه استقلال، گفت: امیر قلعه نویی پر افتخارترین مربی باشگاه استقلال و یکی از پیشکسوتان خوب ما است و اجازه نمی دهیم برعلیه او این چنین اظهار نظر شود.

وی با انتقاد از برنامه ریزی لیگ برتر و تغییر مسابقات لیگ برتر، اظهار کرد: قطعا به این برنامه ریزی معترض هستیم و این شیوه کار ما بسیار دشوار خواهد کرد.

وی تصریح کرد: ارزیابی برای تغییر زمان های مسابقات نشده و ای کاش مسئولان سازمان لیگ به روحیه ملی پوشان ما توجه می کردند.

افشارزاده در رابطه با مشکل مالی باشگاه استقلال، افزود: سعی می کنم تا فردا مشکل تیم را حل کنم و از دوستان زیادی برای حل این مساله کمک گرفته ام.

وی ادامه داد: مشکل ما در رابطه با مسایل مالی سازمان لیگ است. چرا آنها باید چهار میلیارد از پول ما را قبل از شروع فصل هزینه کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال، گفت: شرایط بسیار سختی داریم و تا حالا با 14 میلیارد ساخته ایم در حالی که پیش بینی ما بیش از این ها بود.

وی در رابطه با مبلغ تعیین شده برای فروش باشگاه استقلال و پرسپولیس، گفت: کسانی هستند که می توانند این مبلغ را پرداخت کنند وبه اعتقاد من شرایط سازمان خصوصی سازی برای فروش این دو باشگاه بسیار خوب است.

وی تاکید کرد: اگر افرادی باشند که نسبت به ورزش و اقتصاد اشراف داشته باشند می توانند بعد از سه سال تمام هزینه های خود را جبران کنند.

افشارزاده در پاسخ به این سئوال که آیا توانسته بدهی های باشگاه استقلال را پرداخت کند؟ گفت: با کدام پول باید بدهی ها را پرداخت کنم؟ تا جایی که توانستیم پول بازیکنان خارجی خود را دادیم تا از شکایت آنها در فیفا جلوگیری کرده باشیم.

وی در رابطه با اعتراض فدراسیون فوتبال کشورمان به حضور بازیکن دوپینگی عراق، اظهار کرد: باید در کنفدراسیون فوتبال آسیا یک فرد فعال داشته باشیم و همچنین فکر می کنم اگر فدراسیون فوتبال کمی سریعتر عمل می کند موفق می شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا در مجمع فدراسیون فوتبال به نتایج تیم ملی اعتراض خواهد کرد، گفت: باید تا آن موقع به جمع بندی برسم و سپس نظرات خود را بیان کنم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها