بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۴۶۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵
اعضای شورای امنیت در نشست فوق‌العاده خود کشته شدن سرباز اسپانیایی وابسته به نیروهای یونیفل در جنوب لبنان توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
تدبیر24:به نقل از سایت خبری النشره، رئیس شورای امنیت عنوان داشت که اعضای این شورا در نشست بعد از ظهر چهارشنبه درخصوص تحولات صورت گرفته در مرز بین لبنان و اراضی اشغالی، کشته شدن سرباز اسپانیایی وابسته به نیروهای یونیفل در جنوب لبنان را محکوم کردند.
 
در این نشست فوق‌العاده شورای امنیت که پشت درهای بسته به مدت دو ساعت برگزار شد، کشته شدن این سرباز اسپانیایی محکوم شد.
 
معاون دبیر کل سازمان ملل در امور روند حفظ صلح عنوان داشت که گلوله‌ای که باعث کشته شدن سرباز اسپانیایی شده از سوی سربازهای اسرائیلی شلیک شده است و تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.
 
شبکه خبری المیادین نیز گزارش داد که نشست شورای امنیت با محکوم کردن کشته شدن این سرباز اسپانیایی به پایان رسید.
 
نماینده اسپانیا در این نشست خواهان صدور بیانیه‌ای آشکار درخصوص محکوم کردن رژیم صهیونیستی به دلیل شلیک به سرباز اسپانیایی در جنوب لبنان شد.
 
خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که شورای امنیت با اتخاذ موضعی دوگانه رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان را به دلیل حملات قنیطره در جولان سوریه و مزارع اشغالی شبعا در جنوب لبنان محکوم کرد.
 
نماینده فرانسه در شورای امنیت نیز عنوان داشت: هدف ما توقف درگیری‌ها میان لبنان و اسرائیل است.
 
از سوی دیگر تمام سلام، نخست‌وزیر لبنان تاکید کرد که کشورش به قطعنامه شورای امنیت مبنی بر آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله در سال 2006 پایبند است.
 
وی همچنین از رژیم صهیونیستی به دلیل اقدامات تحریک‌برانگیز خود علیه لبنان انتقاد کرد.
 
وزارت خارجه روسیه نیز با ابراز نگرانی شدید نسبت به وخیم شدن اوضاع میان ارتش رژیم صهیونیستی از یک‌سو و سوریه و لبنان از سوی دیگر خواهان پایان بخشیدن به این درگیری‌ها شد.
 
وزارت خارجه روسیه همچنین از تمام طرف‌های درگیر خواست تا خویشتندار بوده و مانع وخیم شدن اوضاع شوند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها