بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۶۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵
وزیر امور خارجه تصریح کرد: من فکر می کنم بی از حد به موضوع پیاده روی پرداخته شده است.
تدبیر24:وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به منتقدان خود توصیه کرد که سیاست یک بام و دو هوا را دنبال نکنند.
 
محمد جواد ظریف در گفت و گو با جماران، در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضعیت مذاکرات هسته ای اظهار داشت: همانطور که قبلا هم عرض کردم در مذاکرات به بحث درباره جزییات رسیده ایم؛ بحث درباره کلیات و حقوق ایران و ضرورت برداشته شدن تحریم ها الان مورد قبول است و اکنون راجع به جزییات بحث کنیم که بحث های بسیار مهمی است، زیرا همیشه در مذاکرات بین المللی جزییات هستند که تعیین کننده اند.
 
وی یادآور شد: در مذاکرات چند دور گذشته راجع به جزییات صحبت شده است و ان شاء الله هم در مذاکراتی که دوستان ما در زوریخ داشتند و هم در مذاکراتی که دوستان ما با اتحادیه اروپا در استانبول دارند این موضوع ادامه پیدا می کند. در مونیخ هم فرصتی است که بنده و چند تن از وزرای خارجه 1+5 (البته نه همه آنها) هستیم، امکان مذاکرات چند جانبه وجود دارد که ببینیم به چه شکل می توان از آن استفاده کرد.
 
وی در پاسخ به سوال دیگر جماران که نظر وی را در خصوص واکنش ها به پیاده روی با وزیر خارجه آمریکا پرسید، گفت: من همواره گفته ام که انتقاد حق مردم، مطبوعات و نمایندگان مجلس است. البته همیشه تقاضا دارم که اولا سیاست یک بام و دو هوا دنبال نشود و ثانیا در انتقاد همیشه منافع ملی در نظر باشد.
 
وی افزود: فکر نمی کنم چند دقیقه پیاده روی اصولا یک موضوع مهم سیاسی باشد. در همه مذاکرات گذشته نیز کمابیش مذاکرات کنندگان قبلی هم با افراد مختلف فرصت پیاده روی داشتند و ما هم در مذاکرات اخیر بعد از یک سفر طولانی نیمه شب و 5 ساعت مذاکره، نیاز بود بنده از هوای آزاد استفاده کنم؛ لذا آن پیاده روی صورت گرفت.
 
وزیر امور خارجه تصریح کرد: من فکر می کنم بی از حد به موضوع پیاده روی پرداخته شده است.
 
ظریف همچنین در خصوص واکنش حزب الله لبنان به تجاوز ر‍ژیم صهیونیستی اظهار داشت: تجاوزهای اسرائیل علیه مردم منطقه ما همیشه با مقاومت این مردم رو به رو شده است و این مسأله یک واقعیت ادامه دار در منطقه ماست
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها