بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۴۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱
پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی به سیزدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری:
وجود احزاب متعهد در هر جامعه‌ای، به تبع خویش افکار و اندیشه‌های متعددی را خلق می‌نماید و تفکرات متنوع را در چارچوب قوانین عام شکل و سازمان می‌دهد و صاحبان آن تفکرات و احزاب، در تضارب آرا و گفتگوهای سیاسی ...

پیام آیت الله هاشمیرفسنجانی به سیزدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری قرائت شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی تدبیر24 متن پیام رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بدین شرح است:

وجود احزاب متعهد در هر جامعه‌ای، به تبع خویش افکار و اندیشه‌های متعددی را خلق می‌نماید و تفکرات متنوع را در چارچوب قوانین عام شکل و سازمان می‌دهد و صاحبان آن تفکرات و احزاب، در تضارب آرا و گفتگوهای سیاسی و فرهنگی به جامعیتی می‌رسند که می‌تواند نقشه راه مردم و مسئولین یک جامعه به سوی پیشرفت‌های همه‌جانبه و عاقبت به خیری در دنیا و آخرت شود.

تعدد احزاب که در قانون اساسی جمهوری اسلامی اصول و بندهای متعددی را به خود اختصاص داده، بن‌بست‌های موجود در حکومت‌های متعصب را می‌شکند و فضا را برای مردم‌سالاری دینی باز می‌نماید و در این مسیر آنچه عاید جامعه و جوانان می‌گردد، پایداری، پیروزی، پویایی، نشاط و سرزندگی سیاسی است و می‌بینیم که در جامعه اسلامی ایران، احزاب موجود با همه محدودیت‌هایی که دارند، چگونه از ذات اسلامی نظام که همانا «یستمعون القول و یتبعون احسنه» است، دفاع می‌کنند و نمی‌گذارند تک‌صدایی، مردم و جامعه را ناامید و مأیوس نماید.

اینجانب با تشکر از زحمات همه کسانی که در جهت نهادینه کردن تحزّب در کشور تلاش می‌نمایند، برگزاری کنگره حزب مردم‌سالاری را نیز در جهت شناسایی نکات مثبت و منفی و تقویت فرهنگ احترام به آرا و نظرات دیگران می‌دانم و امیدوارم نتایج این کنگره، فراتر از حزب، به جوانان و جامعه هم برسد که تأکید مؤکد اسلام عزیز است در: «انّا خلقناکم من ذکر و انثی و جعلناکم شعوباً و قبایل لتعارفوا»

اکبر هاشمی رفسنجانی
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها