بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۴۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
هاشمی:
بودجه ورزش کشور باید سه برابر شود ما در مجلس این موضوع را پیگیری می‌کنیم اما دولت هم باید در این زمینه کمک کند.
تدبیر24:عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت:باید با برنامه‌ریزی دقیق درخصوص مربیان خارجی درکشورمان برنامه‌ریزی کنیم.

سیدمهدی هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص ادامه همکاری کارلوس کی‌روش با تیم ملی فوتبال بیان داشت: ما در مجلس نباید به این موضوعات ورود کنیم چراکه بحث‌های مدیریتی و اجرایی است، اما به هر حال آنچه در کشورمان در همه زمینه مخصوصا ورزش به آن نیاز داریم ثبات و برنامه است. طبیعتا برای اینکه در حوزه‌ای موفق باشیم باید ثبات و برنامه داشته باشیم.

وی افزود: در خصوص کی‌روش هم باید بگویم ما در کوتاه مدت باید از ظرفیت‌های بیرونی استفاده کنیم، اما باید برنامه داشته باشیم تا در دراز مدت از توان داخلی استفاده کنیم. اصلی‌ترین برنامه ای هم که در این زمینه می‌توانیم داشته باشیم اینکه باید نیروهای انسانی را شناسایی، پرورش و آماده کنیم تا در زمان لازم از مربی ایرانی برای تیم ملی های ملی استفاده کنیم.

عضو فراکسیون مجلس همچنین در ادامه بیان داشت: اینکه در برهه کنونی برای تیم ملی فوتبال مربی خارجی یا داخلی استفاده کنیم یک بحث مدیریتی است اما اگر می‌خواهیم در فوتبال رشد کنیم باید برویم از رده نوجوانان و جوانان حمایت جدی کنیم و روی آنها کار کنیم. برای این کار هم برنامه کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشیم. کاری که ما در تیراندازی انجام دادیم و نتیجه هم گرفتیم.

هاشمی تاکید کرد: برای اینکه در ورزش قهرمانی و همگانی موفق باشیم و موجب ارتقای سطح سلامتی و روحی مردم باید از پایه کار کنیم. شاید در مرحله اول هزینه‌هایی هم داشته باشیم ولی با عزت و سربلندی ورزشکاران و افتخاراتی که به دست می‌آورند تاثیرات زیادی روی مردم خواهد داشت. باید بودجه ورزش را هم افزایش دهیم چرا که هر چقدر برای ورزش هزینه کنیم سطح روحی ملت ارتقا می‌یابد حتی در خیلی رشته‌ها باید هزینه دلاری شود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بودجه ورزش کشور باید سه برابر شود ما در مجلس این موضوع را پیگیری می‌کنیم اما دولت هم باید در این زمینه کمک کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها