بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۴۶۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷
العبادی نیز بر اهمیت تداوم پیروزی‌ها علیه تروریست‌ها و تداوم هماهنگی‌های عالی در اتاق عملیات مشترک برای شکست داعش در نزدیک ترین زمان ممکن تاکید کرد.
تدبیر24:نخست‌وزیر عراق با اشاره به پیروزی‌های مکرر ارتش و نیروهای داوطلب مردمی مقابل تکفیری‌ها اعلام کرد که پایان کار داعش نزدیک است.

به گزارش فارس، «حیدر العبادی» نخست‌وزیر  و فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق اعلام کرد که پیروزی‌های مکرر علیه تروریست‌ها ادامه دارد و دشمن دیگر ضعیف شده است و پایان کار او نزدیک است.

دفتر اطلاع رسانی نخست‌وزیر عراق در بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن به دست پایگاه خبری «السومریه نیوز» رسیده است، اعلام کرد: فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق در نشست با فرماندهان عملیاتهای مشترک در جریان جدیدترین تحولات امنیتی و جنگی علیه داعش قرار گرفت.

العبادی نیز بر اهمیت تداوم پیروزی‌ها علیه تروریست‌ها و تداوم هماهنگی‌های عالی در اتاق عملیات مشترک برای شکست داعش در نزدیک ترین زمان ممکن تاکید کرد.

وی در ادامه از تلاش تمام نیروهایی که مقابل تکفیری‌های داعش در جبهه‌های نبرد ایستاده‌اند، قدردانی کرد و گفت: روحیه قهرمانان ما بسیار بالاست و ما از طریق همبستگی خواهیم توانست داعش را شکست دهیم و امنیت و ثبات را به شهرهای خود باز گردانیم.

این در حالی است که عراق شرایط امنیتی فوق‌العاده‌ای را سپری می‌کند. عملیات‌های نظامی و امنیتی برای طرد تکفیری‌های داعش از مناطق مختلف استان‌های نینوا، صلاح‌الدین، دیالی و کرکوک در کنار عملیات آزادسازی استان الانبار ادامه دارد و ائتلاف بین‌المللی ضد داعش نیز با حملات هوایی مواضع داعش در مناطق مختلف را هدف قرار می‌دهد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها