بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۴۶۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
سخنگو مجمع نیروهای خط امام با بیان اینكه فساد در دولت قبل ساختاری بود، تاكید كرد: مسئله فساد در هشت سال گذشته به یك نفر و دو نفر محدود نمی‌شود.
تدبیر24:سخنگو مجمع نیروهای خط امام با بیان اینكه فساد در دولت قبل ساختاری بود، تاكید كرد: مسئله فساد در هشت سال گذشته به یك نفر و دو نفر محدود نمی‌شود.

حمید قزوینی در خصوص اعلام برائت اصولگرایان از دولت گذشته و اصلاح‌طلب خواندن محمدرضا رحیمی گفت: پرونده آقای رحیمی و افراد شبیه به آن آنقدر واضح و رسواست كه اصولگرایان نمی‌توانند از آن اعلام برائت بكنند.

وی با اشاره به سوابق رحیمی اظهار داشت: آقای رحیمی در دولت اصولگرای اول احمدی‌نژاد معاون حقوقی و پارلمانی ایشان بود. در دولت دوم اصولگرای احمدی نژاد ارتقا یافت و به معاونت اول رسید. قبل از آن در مجلس اصولگرای هفتم به ریاست دیوان محاسبات رسیده بود. در نامه‌اش نیز از فردی به نام جابر ابدالی سخن گفته كه به نمایندگان مجلس اصولگرای هشتم كمك كرده است و بنابراین اصولگرایان نمی‌توانند از اعلام برائت بجویند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینكه افكارعمومی و تاریخ در این باره قضاوت خواهد كرد، یادآور شد: اصولگرایان نمی‌توانند رحیمی و احمدی‌نژاد را كتمان كنند.

قزوینی با بیان اینكه به نظر می‌رسد عده‌ای با پرونده رحیمی به دنبال بستن پرونده‌های فساد در دولت‌های نهم و دهم هستند، تصریح كرد: آنها می‌خواهند بگویند همه فساد در هشت سال گذشته رحیمی بود كه آن هم محاكمه شد در حالی كه مسئله فساد در هشت سال گذشته به یك نفر و دو نفر محدود نمی‌شود و فساد ساختاری بود.

سخنگو مجمع نیروهای خط امام با احساس خطر در خصوص برخورد با نیروهای حامی دولت ابراز داشت: از سویی احساس می‌شود كه عده‌ای می‌خواهند از مسئله آقای رحیمی احساس سواستفاده كرده و با دولت آقای روحانی و جریان‌های حامی دولت در آستانه انتخابات سال آتی برخورد كنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها