بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۴۶۳۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰
رهبر کره شمالی با خشم به اظهارات رییس جمهور آمریکا درباره سقوط حکومت پیونگ یانگ پاسخ داد و تهدید کرد در قبال «پارس کردن سگ هار» ساکت نخواهد نشست.
تدبیر24:«کیم یونگ اون» رهبر کره شمالی امروز (شنبه) در پاسخ به اظهارات اخیر «باراک اوباما» رییس جمهور آمریکا که حکومت کره شمالی را رو به زوال خوانده بود با خشم گفت «پیونگ یانگ در مقابل پارس کردن سگ هار ساکت نخواهد نشست».

به نوشته خبرگزاری فرانسه، کیم که در حین بازدید از مانور نظامی زمینی-هوایی نظامی کره شمالی این اظهارات را بیان داشت افزود، هیچ تمایلی به مذاکره رو در رو با سگ‌های هاری که پارس کرده و تهدید می‌کنند نداشته و ادامه داد کره شمالی آمادگی مقابله با هر جنگی شامل جنگ نیروهای نظامی یا هسته‌ای را دارد.

در تاریخ 22 ژانویه اوباما در مصاحبه‌ای با شبکه ویدیویی آنلاین یوتیوب گفته بود عاقبت حکومت کره شمالی سقوط است و این حکومت را منزوی و ملت کره شمالی را محروم‌ترین ملت جهان خوانده بود.

اوباما هم‌چنین گفته بود از طریق اینترنت به کره شمالی نفوذ خواهند کرد و افزود «با گذشته زمان خواهید دید رژیمی هم‌چون رژیم کره شمالی سقوط خواهد کرد و آمریکا به دنبال راه‌هایی است که انتقال اطلاعات را به این کشور تسریع بخشد».

یک سخن‌گوی وزارت امور خارجه کره شمالی هفته گذشته این اظهارات اوباما را تنها حرف‌های یک بازنده دانسته و ادامه داد «تلاش آمریکا برای سرنگونی رژیم کره شمالی تنها به اتحاد بیشتر میان مردم آن منجر خواهد شد».
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
بهمن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
0
1
درود بر شما، زبینده سایت شما نیست که در ترجمه یاوه گوئی دیکتاتور کره شمالی از واژه پارس کردن بجای عوعو و یا واق واق کردن سگ، استفاده کنید. لطفن اصلاح کنید.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها