بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۶۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
انجام هر ورزشی بهتر از ورزش نکردن است. با این حال بعضی از ورزش‌ها در زمان کمتری نتیجه‌ بهتری می‌دهند. هفت ورزشی که بیشتر از همه کالری می‌سوزانند عبارتند از
تدبیر24:همه ورزش‌ها فوایدی دارند با این حال بعضی از ورزش‌ها به سوزاندن کالری کمک بیشتری می‌کنند.
انجام هر ورزشی بهتر از ورزش نکردن است. با این حال بعضی از ورزش‌ها در زمان کمتری نتیجه‌ بهتری می‌دهند. هفت ورزشی که بیشتر از همه کالری می‌سوزانند عبارتند از

1 HIIT

ورزش‌های کوتاه مدت و شدید ورزش‌های ایده‌آلی برای افرادی هستند که زمان کافی برای ورزش ندارند. این ورزش‌های کوتاه مدت، استراحت‌های کوتاهی نیز دارند.

HIIT به سوزاندن کالری و چربی‌ها کمک می‌کند. برای انجام این ورزش‌ها باید 30 ثانیه ورزش شدید انجام دهید و به همان اندازه استراحت کنید و دوباره ورزش کنید. سعی کنید به تدریج دقیقه به دقیقه به میزان ورزش اضافه کنید.

2 کتل بال

اگر می خواهید وزن کم کنید می توانید از وزنه های کتل بال استفاده کنید. در ورزش کتل بال می توانید با 20 دقیقه ورزش 300 کالری بسوزانید.

برای ورزش کردن کتل بال بایستید، پاها را به اندازه عرض شانه‌ها باز کنید، زانوها را کمی خم کنید و کتل بال را بین پاها ببرید و برگردانید این کار را 20 بار انجام دهید.

3 کیک بوکسینگ

کیک بوکسینگ باعث قدرتمند شدن عضلات بدنه می‌شود و تعادل را افزایش می‌دهد. در ورزش کیک بوکسینگ عضلاتی که در حالت عادی از آنها استفاده نمی‌شود به کار گرفته می‌شوند. طبق گزارش انجمن آمریکایی ورزش زنان می‌توانند در هر جلسه کیک بوکسینگ 350 تا 450 کالری بسوزانند.

4 طناب زدن

اگر از باشگاه رفتن خسته شده اید، طناب بزنید. طناب زدن تنها برای کودکان نیست. این ورزش بر روی تمام عضلات بدن کار می‌کند و به وزن کم کردن کمک می‌کند. ورزش کردن ضربان قلب را افزایش می‌دهد. یک ساعت طناب زدن حدود 750 کالری می‌سوزاند.

5 شنا کردن

یک ساعت شنا کردن 500 تا 700 کالری می‌سوزاند. شنا یکی از بهترین ورزش‌ها برای بدن است و عضلات مهم بدن را قوی می‌کند. اگر از هر نوع بیماری در اسکلت عضلانی رنج می‌برید می توانید با شنا مشکل خود را کم کنید. شنای کرال سینه بر روی تمام عضلات بازوها، پاها و شکم کار می‌کند.

6 دوچرخه‌سواری

سعی کنید از دوچرخه‌ برای جابجایی استفاده کنید. دوچرخه‌سواری یکی از بهترین ورزش‌های قلبی عروقی است. دوچرخه‌سواری باعث فعال شدن عضلات لگن و پا می‌شود. این ورزش برای همه سنین مناسب است. هر ساعت دوچرخه‌سواری حدود 700 کالری می‌سوزاند. انجام دو تا سه جلسه دوچرخه‌سواری به مدت نیم ساعت در هفته باعث افزایش قدرت و استقامت می‌شود.

7 پیاده روی

هیچ وقت قدرت پیاده روی را فراموش نکنید. پیاده روی به سوزاندن چربی‌های شکمی کمک می‌کند و باعث قدرتمند شدن استخوان‌ها می‌شود. پیاده روی سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد. پیاده روی در فضای آزاد بهتر از پیاده روی بر روی تردمیل است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها