بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۴۶۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲
سجادی:
معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با اعلام اینکه این وزارتخانه نظری در خصوص ماندن یا رفتن کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ندارد ، گفت: وزارت ورزش در این مورد تنها وظیفه نظارت دارد بنابراین باید در این خصوص از فدراسیون فوتبال سوال کنید.
تدبیر24: نصراله سجادی ظهرامروز (شنبه) پس از پایان نشست مجمع عمومی فدراسیون ژیمناستیک که در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد گفت: وزارت ورزش و جوانان هیچگاه در امور فدراسیون ها مداخله نمی کند بلکه نظارت می کند .

عملکرد کارلوس کی روش به سبب حذف تیم ملی ازجام ملت های آسیا 2015 با انتقاداتی مواجه شده و فدراسیون نیز اعلام کرده است که توان تامین درخواست های کی روش را ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرده است برای ادامه همکاری با کی روش ، در خصوص تامین بودجه وی با مشکلاتی مواجه است ، آیا وزارت ورزش و جوانان در این زمینه کمک خواهد کرد ، گفت: ما بودجه هر فدراسیون را در اختیارش قرار می دهیم و آنان باید مدیریت کنند .

سجادی در باره عملکرد مالی فدراسیون ها نیز اظهار داشت : از سال گذشته برای شفافیت مالی فدراسیون ها حسابرسانی را به این فدراسیون هااعزام کردیم که کار حسابرسی تمامی فدراسیون ها برای سالهای 91 و 92 به پایان رسیده است .

وی درعین حال اضافه کرد : البته برخی اشکالات از سوی حسابرسان فدراسیون ها عنوان شد که برای حل آن به خود فدراسیون ها اعلام شد.

معاون وزیر ورزش وجوانان افزود: عملکرد مالی فدراسیون هادرسال 93 از اوایل سال 94 آغاز خواهد شد.

سجادی در خصوص سفر اخیرش به اندونزی به منظور شرکت در نشست هماهنگی بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا گفت: این برای نخستین بار است که من عضو این کمیته شده ام و برهمین اساس از ما دعوت شد در خصوص مسایل مرتبط با این بازیها در نشستی شرکت کنیم .

وی ادامه داد: این کمیته در طول سال 44 بار نشست برگزار می کند که در آن مسایل مربوط به بازیهای 2018 آسیا را بررسی کرده و در نهایت به شورای المپیک آسیا گزارش خواهد کرد.

سجادی همچنین درنشست مجمع فدراسیون ژیمناستیک با تاکید بر این که ، این رشته جزو زیباترین و جذاب ترین رشته ها در سطح جهان است، گفـت : این فدراسیون همراه با هیات های استانی که بازوان اصلی فدراسیون هستند باید کمک کنند تا این رشته بتواند در بازیهای آسیایی جزو رشته های مدال آور باشد و زمینه پیشرفت این رشته بیش از پیش فراهم شود.

وی با ذکر مثالی درخصوص پیشرفت رشته والیبال درسال های اخیر گفت: فدراسیون والیبال طی چهار سال اخیر توانست به سطح قابل قبولی دست یابد وهمانطور که می دانید این فدراسیون در سالهای نخست این روند 500 میلیون تومان حامی مالی جذب کرد تا اینکه امسال درادامه پیشرفت چشمگیری که در سطح آسیا و جهان کسب کرد حامیان مالی این فدراسیون بیش از 23 میلیارد تومان اعتبار در اختیار آنان قرار دادند.

وی ادامه داد: این درحالی بود که رئیس فدراسیون والیبال اعلام کرد که نیازی به اعتبار وزارت ورزش و جوانان ندارد .

چندی پیش محمد رضا داور زنی اعلام کرده بود که به دلیل جذب حامیان مالی کافی نیازی به اعتبارات وزارت ورزش برای تامین هزینه های این فدراسیون ندارد.

سجادی افزود: بنابراین فدراسیون ژیمناستیک هم می تواند با وجود مشکلاتی که وجود دارد زمینه پیشرفت این رشته را در رقابت های آسیایی و جهانی فراهم کند و ما نیز به سهم خود برا ی حل مشکلات موجود در این رشته برطرف خواهیم کرد.

رئیس مجامع انتخاباتی فدراسیون ها در خصوص برگزاری انتخابات برخی فدراسیون ها گفت تا پایان سال بین چهار تا پنج انتخابات برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ما منتظر استعلام نامزدهای انتخاباتی برخی فدراسیون ها از مراجع ذیربط هستیم و تا پایان این هفته زمان برگزار این مجامع مشخص می شود .

این نشست صبح امروز با حضور نصراله سجادی معاون توسعه ورزش های حرفه ای و قهرمانی ، جعفر درویش زاده رئیس فدراسیون ژیمناستیک و حسین کهندانی به نمایندگی از شاهرخ شهنازی از کمیته ملی المپیک در اکادمی ملی المپیک برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها