بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۶۳۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
تدبیر24:یك عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: من كه شخصا مشكلی ندارم ولی حرف حق من این است كه خانه احزاب بدنام است.

اسدالله بادمچیان درباره خانه احزاب و شرایط بازگشایی آن گفت: كسانی امروز می‌خواهند القاء كنند كه همه راضی به شرایط بازگشای خانه احزاب هستند و تنها كسی كه مخالف است بنده هستم.

وی ادامه داد:من كه شخصا مشكلی ندارم بلكه مهم حرف حق است‎‏‏ كه من می‌گویم. حرف حق من این است كه این خانه احزاب بدنام است و در دو دوره انتخاباتی كه داشته است مسئله تقلب در آن بین همه جریان‌ها مطرح شده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: در آن دو دوره گروهی آمدند كه نتوانستند كاری برای خانه احزاب بكنند و بعد هم می‌خواهد امروز یك وضعیت تحمیلی را  برای احزاب به وجود بیاورند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینكه احزاب هیچگاه زیر بار تحمیل نمی‌روند، تصریح كرد: باید وضعیتی به وجود آید كه همه احزاب و جریان‌ها اقناع و بتوانند دور یكدیگر جمع و باهم كار كنند بنابراین این خانه احزاب به این روش مفید نیست.

بادامچیان تاكید كرد: راهكار اصلی من برای خروج از این وضعیت این است كه همه احزاب در یك عنوان جدید جمع شوند و در آن عنوان جدید با محاسبات دقیق و با استفاده از تجربه گذشته تشكل جدید را به وجود بیاورند.

وی گفت: این آقایون اصلاح‌طلب به اصطلاح خودشون كه نمی‌دانیم این اصطلاح را هم تا كی می‌خواهند نگه دارند؛ اصلاح طلب كه چی!! چرا خط ولایت نمی‌گویند چرا خط انقلاب نمی‌گویند چرا آقایون دنبال مقاصد سیاسی خودشان هستند.بنابراین می‌خواهند از خانه احزاب به این صورت استفاده كنند بنابراین احزاب اصولگرا هم كه نمی‌توانند دنبال‌رو  و ابزار این افراد و گروها شوند.

بادامچیان تصریح كرد: امروز اهداف اصلاح‌طلبان با سیاست های كلان نظام همراه نیست لذا حرف آنها پیش نمی‌رود.این را گردن بنده می‌اندازند كه من نمی‌گذارم خانه احزاب فعال شود. اگر من اینقدر قدرت داشتم خیلی خوب بود اما بعید است چنین قدرتی داشته باشم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
0
1
اتهام به خانه ای که به ان اعتقادی ندارند!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها