بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۴۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱
رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی گفت: اخیرا سوداگران مرگ برای فروش مواد مخدر از ابزارهای فضای مجازی و به خصوص شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.
تدبیر24: رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی گفت: اخیرا سوداگران مرگ برای فروش مواد مخدر از ابزارهای فضای مجازی و به خصوص شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

محمد قاسملو صبح امروز در جلسه اتاق فکر که با موضوع تبلیغات و رسانه به میزبانی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی تشکیل یافته بود با اشاره به اهداف و وظایف پیش‌روی پلیس فتا و اقدامات انجام گرفته در طول تشکیل این پلیس، اولویت‌های کاری آن و پیشگیری اجتماعی از وقوع جرائم فضای مجازی را برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی امکانات فضای مجازی، رفته رفته متخلفان فضای حقیقی برای رسیدن به مقاصد شوم خود این فضا را انتخاب کرده و به جهت برخورداری این فضا از گمنامی در صورت نبود پیش‌بینی صحیح نمی‌توان متخلفان این حوزه را رصد کرد.

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی ادامه داد: اخیراً سوداگران مواد مخدر و محتویات الکلی، در جهت به‌کارگیری فروش موادمخدر در داخل کشور از ابزارهای فضای مجازی و به خصوص شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه خارجی استفاده کرده و با دغدغه کم اقدام به فروش کالاهای خود می‌کنند.

قاسملو متذکر شد: نباید از موضوع اعتیاد اینترنتی غافل باشیم که اثرات سوء آن کمتر از اعتیاد به مواد مخدر نبوده و در صورت درگیر شدن کاربر امکان کمک به آن با مشکل مواجه خواهد شد.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: امروزه اینترنت به محل تبادل‌ اطلاعات عمومی در معرفی و ساخت و فروش مواد مخدر تبدیل شده است و داروخانه‌های اینترنتی و آزمایشگاهی ساخت مواد مخدر به حیات خلوت بزهکاران تبدیل شده است.

این مسئول به جهت مصون نگه داشتن فضای مجازی، توضیح داد: پلیس براساس وظایف ذاتی برخورد جدی با متخلفان فضای مجازی را در دستور خود قرار داده است.

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی در پایان تشریح کرد: پلیس آمادگی خود را از نظر پشتیبانی اطلاعات و فنی و مهندسی اعلام کرد و در صورت اختصاص اعتبار با تقویت مشکلات اجتماعی و برگزاری کلاس‌های آگاه‌سازی و آموزش جامعه هدف می‌توان از اثرات سوء اینترنت کاسته و اقدامات پیشگیرانه‌ای را انجام داد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها