بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۴۶۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی:
عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی ، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی "شستا" را بخش مهم اقتصادی این سازمان دانست وگفت : شکل گیری شرکت شستا ،نتیجه صرفه جویی و مدیریت صحیح امور مالی است.
تدبیر24: به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکترمحمد حسن مهدوی عادلی در همایش تبیین استراتژیهای همگرایی و هم افزایی شرکت ها و هلدینگ های گروه تامین با اعلام این مطلب افزود: استفاده صحیح از سرمایه ها باعث بهبود وضعیت اقتصادی کشور می شود.
وی وجود نقدینگی زیاد درجامعه را دلیل بروز برخی مشکلات اقتصادی دانست و گفت: مدیریت نقدینگی ها و جلوگیری از سرگردانی آن برای بهبود وضع اقتصادی کشور ضروری است.
دکتر مهدوی عادلی با بیان اینکه برای فعالیت صحیح در حوزه اقتصادی به برنامه ریزی دقیق نیاز است ؛اضافه کرد:بهترین برنامه ریزی با مشارکت و همراهی بخش خصوصی قابل انجام است و دولت می‌تواند از ظرفیتهای این بخش در همه حوزه‌ها بهره‌مند شود و نقش حاکمیتی را در حوزه اقتصادی بر عهده بگیرد.
عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی ،شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را به لحاظ گستره فعالیت های اقتصادی این شرکت از سازمان های بزرگ اقتصادی کشور دانست وتصریح کرد: تعامل مثبت تمامی بخش ها و هلدینگ های این بنگاه بزرگ اقتصادی ، موجب مدیریت صحیح منابع مالی تامین اجتماعی و در نتیجه ارائه خدمات مناسب تر به جامعه و 40 میلیون نفر بیمه شده این سازمان می شود.
ش 15/11/93    
اميرعباس تقي‌پور
مشاور مديرعامل و مدير‌كل روابط عمومي





رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی:
سودآوری شرکت‌های مرتبط با تأمین اجتماعی باید
بیشتر از بنگاه‌های اقتصادی مشابه باشد

رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی گفت: سودآوری شرکت های مرتبط با تأمین اجتماعی باید در مقایسه با بنگاه های اقتصادی مشابه بیشتر باشد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر عباس کبریایی زاده در همایش "تدوین استراتژی همگرایی و هم افزایی شرکت ها و هلدینگ های گروه تأمین" با بیان این مطلب، افزود: باید عملکرد ما در حوزه سرمایه گذاری به گونه‌ای باشد که سرمایه های سازمان تأمین اجتماعی افزایش پیدا کند.
وی اظهار داشت: باید برای اجرای تعهدات از امکانات شرکت های مجموعه شستا بهره‌مند شویم و بین هلدینگ‌های سرمایه گذاری تأمین اجتماعی هم افزایی و همگرایی بوجود بیاید.
رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: در اجرای پروژه های مختلف سازمان تأمین اجتماعی با تعامل و همگرایی می‌توانیم از ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و قابلیت‌های  شرکت‌های زیر مجموعه شستا استفاده کنیم.
وی گفت: شرکت‌هایی که عهده دار خرید دارو و تجهیزات پزشکی هستند، می توانند با شرکت های دارویی متعلق به سازمان تأمین اجتماعی همکاری کنند. شرکت های اقتصادی مرتبط با تأمین اجتماعی نیز می‌توانند امور بانکی خود را از طریق بانک رفاه کارگران انجام دهند و امور تبلیغاتی و انتشاراتی نیز از طریق انتشارات علمی و فرهنگی و موسسه آتیه قابل انجام است.
وی افزود: ارتباط مؤثر شرکت‌های هلدینگ‌های سرمایه گذاری تأمین اجتماعی با یکدیگر در نهایت باعث می شود تامین اجتماعی عملکرد بهتری داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها