بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳
هزینه‌های رحیمی برای احمدی‌نژاد بیش از هزینه‌هایی بود که مشائی به وی تحمیل کرد
تدبیر24:

رحیمی از جنس رئیسش نبود!

حدود بیست ماه از مصاحبه دکتر علی زارعی نجفدری مشاور محمود احمدی‌نژاد با ماهنامه مدیریت ارتباطات که در آن برای نخستین بار به ذکر برخی نکات مهم و بی‌سابقه‌ای در مورد نحوه حضور محمدرضا رحیمی به عنوان معاون اول دکتر محمود احمدی‌نژاد اشاره کرده بود می‌گذرد. جریاناتی که در چند روز اخیر اتفاق افتاد این سؤوال را در اذهان متبادر می‌کند که آیا سخنان زارعی نجفدری که در طول دولت‌های نهم و دهم به مدت 8 سال مشاور احمدی‌نژاد بود صحت داشت؟

این گفت‌وگو توسط امیرعباس تقی‌پور و امیر لعلی انجام و در چهلمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شده است.

بازخوانی بخش‌هایی از این مصاحبه:

(امکان تهیه و مطالعه متن کامل مصاحبه از اینجا فراهم است)

زارعی نجفدری در این مصاحبه گفته بود رحیمی از جنس رئیسش نبود!

وی همچنین تأکید کرده بود: بعد از ورود آقای رحیمی به دولت احمدی‌نژاد، نگاه‌ها به دولت عوض شد. همه فکر کردند یک چرخش روشی در دکتر و دولت ایجاد شده در صورتی که این‌گونه نبود. ورود آقای رحیمی سؤال‌بر‌انگیز بود...هزینه آقای رحیمی برای دکتر و دولت از همان زمان شروع شد تا این‌که در دولت دهم قضیه آقای مشایی به عنوان معاون اول مطرح شد و بعداً آن مرقومه حضرت آقا و تمکین و تبعیت دکتر احمدی‌نژاد.

... به هر حال، آقای رحیمی به عنوان معاون اول مطرح شد و متأسفانه هزینه‌های بالایی را برای دولت و به ویژه جناب احمدی‌نژاد ایجاد کرد. فکر می‌کنم دکتر و دولت می‌توانستند با انتخابی دیگر، این هزینه را متحمل نشوند.

مشاور احمدی‌نژاد این را هم تلویحاً اضافه کرده بود که هزینه‌های رحیمی برای احمدی‌نژاد بیش از هزینه‌هایی بود که مشائی به وی تحمیل کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها