بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۶۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
رییس شورای المپیک آسیا به تهران می‌آید
رییس شورای المپیک آسیا سال آینده به تهران می آید.
تدبیر24:  شیخ احمد،رییس شورای المپیک آسیا اردیبهشت ماه سال 94 و به دعوت کمیته ملی المپیک به تهران می آید.  
 
قرار است در مدت حضور شیخ احمد در ایران او دیدارهای جداگانه ای را با کیومرث هاشمی(رییس کمیته ملی المپیک) و احتمالا حسن روحانی رییس جمهور ایران داشته باشد.  
 
این اتفاق در حالی افتاده است که حضور شیخ احمد در تهران می تواند چند پیامد برای ورزش ایران داشته باشد.اول اینکه این حضور فرصتی است برای رایزنی و گرفتن کرسی در IOC.کرسی ای که آخرین بار در زمان هاشمی طبا در اختیار ایران بود و دوم اینکه او قبل از انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران می آید.مسئولان ورزش ایران حتی می توانند از حضور او بهره ببرند و رایزنی های مختلف برای اینکه پست نایب رییسی فوتبال آسیا به علی کفاشیان برسد را انجام بدهند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها