بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۴۶۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
گروه هنری 'قاصدک' اعزامی از ایران با اجراهای دلنشین موسیقی اصیل ایرانی در جمع شهروندان تایلندی و ایرانیان مقیم این کشور به هنرنمایی پرداخت که مورد استقبال قرار گرفت.
تدبیر24: نوای موسیقی ایرانی و تلالو هنر هنرمندان ایران زمین در ویژه برنامه های 'جشنواره فرهنگی- هنری، همراه با عارفانه های موسیقی اصیل ایرانی' در دانشگاه 'راجاپات آیوتایا' تایلند و کالج اسلامی بانکوک پایتخت این کشور جلوه گر شد.
 
 'جشنواره فرهنگی- هنری، همراه با عارفانه های موسیقی اصیل ایرانی' را رایزنی فرهنگی ایران در بانکوک به مناسبت دهه فجر و سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده است.
 
نخستین برنامه از این جشنواره فرهنگی- هنری ویژه ایرانیان مقیم و شیعیان تایلندی در هفتمین روز از دهه فجر در محل سالن اجتماعات کالج اسلامی بانکوک برگزار شد.
 
گروه هنری 'قاصدک' اعزامی از ایران با اجراهای دلنشین موسیقی اصیل ایرانی در جمع شهروندان تایلندی و ایرانیان مقیم این کشور به هنرنمایی پرداخت که مورد استقبال قرار گرفت.
 
این گروه هنری در هشتمین روز از دهه فجر و در چارچوب 'جشنواره فرهنگی- هنری، همراه با عارفانه های موسیقی اصیل ایرانی' در سالن آمفی تاتر دانشگاه 'راجاپات' شهر تاریخی و گردشگری 'آیوتایا' به اجرای برنامه پرداخت.
 
آوای موسیقی ایرانی در حالی در این دانشگاه تایلند طنین انداخت که مرقد 'شیخ احمد قمی' عالم و روحانی برجسته ایرانی که نماد مشترک روابط و پیوند ایران و تایلند محسوب می شود در این دانشگاه قرار دارد.
 
هنگام اجرای این گروه موسیقی ایرانی در دانشگاه 'راجاپات' تایلند کمالیان سفیر ایران، دکتر 'ویریتو' معاون استاندار 'آیوتایا'، دکتر 'کاسیم' رئیس این دانشگاه، معاونین، اساتید دانشگاه راجاپات، رئیس و اعضای شورای اسلامی، مقامات و مسئولین شهر آیوتایا و بیش از 300 دانشجوی تایلندی حضور داشتند.
 
موسیقی ایرانی اجرا شده مورد استقبال دانشجویان تایلندی قرار گرفت.
 
'مصطفی نجاریان زاده' رایزن فرهنگی ایران پیش از اجرای گروه موسیقی ایرانی، گفت: فرهنگ، تمدن و هنر ایران اسلامی همواره نقش بسیار موثری در توسعه جوامع بشری داشته است.
 
وی با اشاره به پیشرفت های ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ایران مراحل رشد، بالندگی و پیشرفت های فراوانی را طی سال های اخیر در عرصه های گوناگونی چون نانو تکنولوژی، سلول های بنیادی، انرژی هسته ای، تولید علم، پزشکی، کشاورزی و صنایع دفاعی طی کرده است.
 
رایزن فرهنگی ایران در بانکوک، گفت: موسیقی اصیل ایرانی که به 'خنیای باستانی ایرانی' شناخته می شود نیز از هزاران سال پیش از میلاد مسیح تا به امروز سینه به سینه و در متن مردم ایران زمین جریان داشته است.
 
در حاشیه این برنامه نمایشگاه عکس و پوسترهایی از ایران امروز و جاذبه های گردشگری ایران، آثار هنری و صنایع دستی برپا شد. ایجاد کارگاه هنر نگارگری به وسیله یک هنرمند ایرانی نیز توجه علاقمندان زیادی را به خود جلب کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها