بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶
در يک برنامه در مورد صحبت‎هاي متناقض آقايان حرف مي‌زنند
امير قلعه‌نويي سرمربي استقلال دوست ندارد در مورد رحمتي حرفي بزند، او معتقد است در شرايط فعلي بهتر است روي تيمش تمرکز کند و طرفداران خودشان مي‌ دانند چه کسي دنبال پول و چه کسي دنبال موفقيت استقلال.
تدبیر24: قلعه‌نویی در گفت‌وگو با "ورزش سه" گفت: خوشبختانه مردم خودشان تیم را می‌ شناسند و در بازی با پیکان همه از یک فوتبال جذاب با سرعت بالا، گردش توپ خوب، نظم دفاع و ایجاد موفقیت و پیروزی استقلال خوشحال شدند. شاید عده ای هم از آرامش و نتیجه گرفتن استقلال ناراضی باشند. مسلمان هایی که عمروعاص شدند و با قلم هایشان مترصد این هستند که زحمات و نتایج این تیم را هدر بدهند، قلم آنها بوی تعفن می‌ دهد.
 
بزرگترهای تیم برای استقلال بزرگتری کردند
 
خدا را شکر که لطف خدا و اهل بیت (ع) و زحمات بچه ها ما توانستیم به همدلی ای و آرامشی که در استقلال لازم داشتیم دست پیدا کنیم، هنوز خیلی مشکل داریم. نیاز داریم که بیشتر کار کنیم اما من فکر می‌ کنم که در نیم فصل دوم بازیکنان بزرگ ما برای تیم بزرگی کردند، مخصوصا بعد از جام‌ملت‌ها‌ تجربه خوبی به دست آوردند و الان کل تیم تمام فکر و ذکرش را گذاشته روی اینکه استقلال نتیجه بگیرد. اضافه شدن طالب لو و عنایتی هم باعث شده تیم بهتر از قبل باشد.
 
سیاست هیات مدیره و افشارزاده استقلال را از بحران عبور داد
 
طبیعتا هیات مدیره و آقای افشارزاده بعد از شرایط سختی که استقلال در نیم فصل اول داشت، سعی کردند با رفتارهای خودشان به تیم آرامش بدهند. تیم ما در شرایط بحرانی بود و همه هم این را می‌ دانستند اما سیاست هیات مدیره و مدیریت باشگاه آقای افشارزاده باعث شد که ما از آن مرحله بگذریم، در نیم فصل هم فرصت خوبی بود که بتوانیم تیممان را تقویت کنیم اما مترصد این بودیم که آرامش تیمی را در استقلال احیا کنیم.
 
مشکلات مالی حل شود شرایط ایده آل می‌ شود
 
من در نیم فصل اول هم می‌ گفتم که ما اختلاف کمی با صدرجدول داریم. قول قهرمانی نمی‌ دهم اما می‌ گویم توانایی قهرمان شدن را نشان دادیم. مسائلی هست که من به آقای افشارزاده و دوستانشان انتقال دادم و بازیکنان مشکل مالی دارند و باشگاه آن را برطرف کند. اگر این مشکلات حل شود استقلال شرایط ایده آلی دارد. البته در استقلال و پرسپولیس همیشه شرایطی ایده آل است که این تیم ها قهرمان شوند.
 
کرار به احساسات 30 میلیون آدم لطمه زد
 
اینقدر که من با کرار صحبت کردم تا به حالا با کل بازیکنان صحبت نکرده ام! کرار باید بداند این تیم متعلق به 30 میلیون آدم است نباید کاری کند که احساسات و عواطف 30 میلیون آدم لطمه بخورد. حالا گذشته از هم تیمی ها و باشگاه، عشق مردم را که نمی‌ توان نادیده گرفت. ما باید رفتار خودمان را کنترل کنیم و کاری کنیم که از لحاظ اخلاقی به مجموعه لطمه نزنیم اما کرار کاری کرد که این اتفاق افتاد و حتی بازی با پیکان را هم از دست داد. من قبل از این بازی به او توصیه کرده بودم. خود آقای فغانی هم خوب کار کرد و به صحنه ها نزدیک بود، اما کرار با کارش تیم را 10 نفره و یک بازی هم محروم شد، حالا در کمیته انضباطی استقلال قول داده که این مشکل برطرف شود.
 
حیف فکر من که به غیر از نتیجه گرفتن استقلال تلف شود
 
امیر قلعه‌نویی در جواب به این سوال که در مورد صحبت های مهدی رحمتی در برنامه نود چه حرفی می‌ زند پاسخ داد که؛ به سراغ سوال بعدی بروید تمرکز ما باید روی تیم مان باشد، طرفدارهای استقلال خودشان می‌ دانند که چه کسی دنبال پول و منافع است و چه کسی به سود استقلال کار می‌ کند. سر فرصت در یک برنامه مصاحبه های یک یک این افراد را می‌ گذارم تا تناقض گویی های آنها مشخص شود. حیف فکر من است که جای دیگری به غیر از نتیجه گرفتن استقلال تلف شود. من سر موقع پاسخ این مساله را می‌دهم متاسفانه بعضی ها دنبال این هستند که از بازی با استقلال برای خودشان تریبون درست کنند.
 
تماشاگران تهرانی از استقلال حمایت کنند
 
خیلی خوشحالم که طرفدارها به استقلال اعتماد کردند، شما ببینید در بازی های خارج از خانه مثلا در شهرهایی مثل کرج بیشتر از تهران تماشاگر داریم. این نشان می‌ دهد که مردم در شهرستان ها بیشتر به تماشای بازی استقلال می‌ آیند. اما امیدوارم که تهرانی ها هم بتوانند با توجه به نتایج خوبی که استقلال به دست آورده و آرامشی که در تیم حکم فرماست به استادیوم بیایند تا تیم را مورد حمایت خودشان قرار دهند.
 
بعضی ها قلمشان بوی تعفن می‌دهد
 
متاسفانه بعضی ها هم دنبال این هستند که تیم ما را به هم بریزند و آن آرامشی که حاکم است را خراب کنند همان مسلمان های عمروعاص! آنهایی که با قلمشان مترصد این هستند که زحمات و نتایج این تیم را هدر دهند و قلمشان بوی تعفن می‌ دهد.
منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها