بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۶۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳
معصومه ابتکار از تهیه بسته اقدامات اجرایی و اعتباری برای مقابله با گرد و غبار خبر داد
تدبیر24: دکتر معصومه ابتکار پس از جلسه عصر دیروز با معاون اول رییس جمهور و وزرا و مسئولین ذی ربط با بحث گرد و غبار، طی یادداشتی در صفحات شخصی خود در شبکه های اجتماعی، خبر از تهیه بسته اقدامات اجرایی و اعتباری در این زمینه داد. وی نوشت: از جلسه در دفتر معاون اول رییس جمهور بر می گردم. در این جلسه که برای گرد و غبار تشکیل شد غیر از من، آقایان دکتر جهانگیری، مهندس زنگنه، دکتر آخوندی، مهندس چیت چیان، دکتر هاشمی و رییس سازمان هواشناسی حضور داشتند. در ابتدای جلسه گزارشی که از صفحات شبکه ای اجتماعی مانند کاربران عزیز این صفحه تهیه کرده وعکس هایی که از کامنت ها گرفته بودم را ارایه و درباره مطالبات اجتماعی، اعتراضات و شرایط سختی که بر مردم اهواز و سایر شهرهای خوزستان مانند آبادان، اندیمشک، دزفول، شوش، بهبهان و حتی برخی استان های دیگر وارد شده صحبت شد.

آقای دکتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از فوریت های صورت گرفته مانند توزیع ماسک و آماده باش بیمارستان ها برای پاسخگویی به مراجعات مردم ارایه داد و تاکید کرد که به محض امکان پرواز به اهواز خواهد رفت. دیگر دستگاهها هم گزارش برنامه هایشان را ارایه دادند. در این جلسه جناب مقتدایی استاندار خوزستان هم از طریق تلفن در بحث ها مشارکت داشت.

این تلاش ها به تهیه بسته اقدامات اجرایی و اعتبارات مقابله با گرد و غبار استان خوزستان منجر شده که روز یکشنبه در جلسه دولت مطرح می شود و متعاقب آن هیاتی متشکل از معاونین و نمایندگان دستگاههای اجرایی ذی ربط به همراه اینجانب در هفته آینده به اهواز خواهیم رفت تا در استان جلسه اجرایی آن را برگزار کنیم.  امشب ساعت یازده و نیم از طریق گفتگوی زنده در شبکه استانی خوزستان حضور خواهم داشت. ضمنا لینک زیر گزارش اقدامات 17 ماه گذشته سازمان حفاظت محیط زیست درباره گرد و غبار است.

قابل ذکر است که سفر رییس سازمان حفاظت محیط زیست از قبل این چنین برنامه ریزی شده تا مسئولین ذی ربط با ارایه راهکارهای لازم در استان حضور یابند و این موضوع که برنامه سفر به اهواز به دلیل گرد وغبار منتفی شده، صحت ندارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها