بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۴۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۲
وی ادامه داد: با نفوذ جریانات سرد شمالی از روز سه شنبه در نیمه شمالی کشور کاهش قابل ملاحظه دما را شاهد خواهیم بود.
تدبیر24: مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از ادامه بارش ها در امروز پنج شنبه در تهران خبر داد و گفت: پایتخت در روز جمعه هم شاهد بارش های پراکنده خواهد بود.
 
احد وظیفه در گفت‌و‌گو با ایسنا، افزود: از امروز پنج شنبه در نیمه غربی کشور بارش باران و در مناطق سردسیر بارش برف و در پاره ای نقاط رعد و برق پیش بینی می شود که بتدریج از بعد از ظهر پنج شنبه از میزان بارش در نیمه غربی کاسته می شود و بارشها در سواحل دریای خزر، شمال غرب و شمال شرق و ارتفاعات جنوبی زاگرس ادامه می یابد.
 
وی افزود: روز جمعه در شمال شرق، سواحل شمالی و ارتفاعات زاگرس جنوبی بارش پراکنده پیش بینی می شود. بارش‌ها طی روزهای شنبه و یکشنبه نیز در سواحل شمالی پراکنده و خفیف ادامه می یابد. لازم به ذکر است که روز پنج شنبه نیمه غربی خلیج فارس مواج و طوفانی خواهد بود و وزش باد بر روی نیمه شرقی کشور قابل ملاحظه می باشد.
 
وی ادامه داد: با نفوذ جریانات سرد شمالی از روز سه شنبه در نیمه شمالی کشور کاهش قابل ملاحظه دما را شاهد خواهیم بود.
 
وظیفه تاکید کرد: همچنین هوای شهر تهران امروز ابری همراه با بارش باران و در ارتفاعات به صورت بارش برف خواهد بود و بتدریج کاهش ابر در اواخر وقت امروز پیش بینی شده است. بیشینه هوا در این روز 12 درجه و کمینه آن هشت درجه سانتیگراد می‌باشد.
 
وظیفه ادامه داد: در روز جمعه 24 بهمن ماه نیز هوای شهر تهران کمی ابری در ارتفاعات نیمه ابری همراه با بارش پراکنده و گاهی همراه با وزش باد پیش بینی شده است. پیشینه دمای شهر تهران در این روز 10 درجه سانتیگراد و کمینه آن هفت درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.
 
وی تصریح کرد: هوای شهر تهران در روز شنبه نیز کمی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران و در ارتفاعات همراه با بارش برف پیش بینی شده است. بیشترین دمای هوا در این روز 10 درجه سانتیگراد و کمترین آن به شش درجه سانتیگراد می‌رسد.
 

برچسب ها: تدبیر24 ، هواشناسی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها