بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 15
کد خبر: ۴۷۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴

تعداد دقیق دانش‌آموزان در سال ۹۳

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش گفت: در مجموع ۱۳ میلیون و ۶۶۳ هزار و ۱۸۵ دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری در مدارس مشغول به تحصیل هستند.
تدبیر24: خسرو نظری، رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس و در پاسخ به این پرسش که «آخرین تعداد دانش‌آموزان در سال 1393 چقدر است؟»، اظهار داشت: در مجموع 13 میلیون و 663 هزار و 185 دانش‌آموز در مقاطع و پایه‌های مختلف در سال جاری مشغول به تحصیل هستند.
 
وی افزود: تعداد دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی 7 میلیون و 202 هزار و 120 نفر است که فقط در پایه اول دبستان با رشد 25 هزار و 99 دانش‌آموز نسبت به سال گذشته مواجه بودیم.
 
نظری با اشاره به تعداد دانش‌آموزان در مقاطع متوسطه اول و دوم، خاطرنشان کرد: در دوره اول متوسطه (راهنمایی سابق) 2 میلیون و 53 هزار و 158 دانش‌آموز و در دوره دوم متوسطه (دبیرستان) 3 میلیون و 210 هزار و 655 دانش‌آموز در سال جاری مشغول به تحصیل هستند.
 
وی اضافه کرد: تعداد دانش‌آموزان محصل در آموزش و پرورش استثنایی کشور در سال تحصیلی کنونی 71 هزار و 439 نفر است.
 
رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس تصریح کرد: تعداد دانش‌آموزان بزرگسال و مشغول به تحصیل در سال جاری 470 هزار و 712 نفر است.
 
نظری در پایان گفت: تعداد دانش‌آموزان پیش دبستانی در آموزش و پرورش نسبت به سال گذشته 123 هزار و 177 نفر افزایش داشته است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: