بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 15
کد خبر: ۴۷۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹

حریفان والیبال ایران در جام واگنر

حریفان تیم ملی والیبال ایران در مسابقات والیبال جام واگنر که هر ساله با حضور قدرت‌های برتر والیبال جهان و به میزبانی لهستان برگزار می‌شود، مشخص شدند.
تدبیر24: فدراسیون والیبال لهستان از تیم ملی ایران برای حضور در جام واگنر سال 2015 دعوت کرده است که ملی‌پوشان ایران در این رقابت‌ها به مصاف تیم‌های فرانسه، ژاپن و لهستان می‌روند.
 
جام واگنر در سال 2015 در روزهای 22 تا 24 آگوست (31 مرداد تا دوم شهریورماه 94) پیگیری خواهد شد. تیم ملی والیبال ایران در سال 2011 نیز با هدایت خولیو ولاسکو در این رقابت‌ها شرکت کرد که با تیم‌های لهستان، روسیه و آرژانتین مسابقه برگزار کرد.
 
با توجه به اینکه تیم ملی والیبال امسال جام جهانی ژاپن را پیش رو دارد، جام واگنر می تواند برای آماده سازی ملی پوشان مناسب باشد.
 
جام جهانی والیبال مردان نیز از 16 تا 30 شهریورماه به میزبانی ژاپن برگزار خواهد شد.
منبع: مشرق
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: