بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۷۲۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱
عضو مجلس خبرگان تاکید کرد:وقتی اجلاسیه برگزار شود معلوم خواهد شد که چه کسی به عنوان رئیس خبرگان انتخاب می شود اما هنوز مشخص نیست ولی احتمالا آیت الله هاشمی شاهرودی به عنوان رئیس خبرگان انتخاب می شوند.
تدبیر24:  آیت الله موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران در حاشیه نشست سه هزار نفری مسئولین بسیج دانشجویی سراسر کشور با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درخصوص برگزاری جلسه با آیت الله مصباح یزدی اظهار کرد: جلسه با آقای مصباح خواهیم داشت  و در برنامه ها با ایشان مشورت می کنیم و نظر ایشان را خواهیم گرفت و سعی می کنیم نظر جامعتین با اقای مصباح یک نظر واحد باشد.
 
وی همچنین در این پاسخ که آیا جلسه شما با آقای ولایتی و قالیباف دلیل لغو جلساتتان با آقای مصباح بود گفت: من با آقایان قالیباف و ولایتی جلسه ای نداشتم.
 
آیت الله موحدی کرمانی در پاسخ به این سوال که چرا نشست سه جانبه شما، آیت الله یزدی و آیت الله مصباح یزدی تاکنون برگزار نشده است گفت: قرار بود که جلسه ای را به صورت سه جانبه داشته باشیم ولی این جلسه به دلایلی برگزار نشد و فکر می کنم اواخر اسفند زمان برگزاری این نشست مشخص شود.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ارزیابی تان از ریاست مجلس خبرگان چیست تاکید کرد: وقتی اجلاسیه برگزار شود معلوم خواهد شد که چه کسی به عنوان رئیس خبرگان انتخاب می شود اما هنوز مشخص نیست ولی احتمالا آیت الله هاشمی شاهرودی به عنوان رئیس مجلس خبرگان انتخاب می شوند.
 
دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به سوالی درخصوص برنامه این جامعه برای انتخابات آتی اظهار کرد: جامعه روحانیت نسبت به انتخابات آتی نمی تواند بی تفاوت باشد و هدف اساسی آن این است که اصولگرایان را جمع کند تا به نظر واحد برسند و در این راستا ما با آقای مصباح یزدی هم جلسه ای خواهیم داشت تا به یک نظر واحد برسیم.
 
آیت الله موحدی کرمانی در ادامه با اشاره به مسائل فرهنگی دولت گفت: دعا می کنیم خدا دولت را کمک کند تا در مسائل فرهنگی آنچه که رهبری انتظار دارد جامع عمل بپوشاند و ما انتظار داریم در موضوعات فرهنگی گام هایی در راستای نظرات رهبری برداشته شود.
 
وی در ادامه افزود: خیلی از مسائل اقتصاد مقاومتی امروز انجام نگرفته است که یکی از آنها پرهیز از اسراف است که متاسفانه مشاهده نکردیم گامی در جهت پرهیز از اسراف صورت گرفته باشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
0
2
ایت ا... هاشمی یا ایت ا... هاشمی شاهرودی؟؟
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
0
2
حتما هاشمی شاهرودی و نه هیچ هاشمی دیگری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
1
معلومه که حق این سیدبزرگوارست
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها