بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۴۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
پزشکان هشدار می‌دهند که قرار گرفتن بدن در وضعیت نامناسب به هنگام کار کردن از عوامل اصلی بروز کمردرد است.
تدبیر24: متخصصان استرالیایی بر اساس مطالعات اخیر خود اظهار داشتند: انجام مشاغل و کارهای دستی که موجب می‌شوند بدن در وضعیت جسمی نامناسبی قرار گیرد احتمال بروز کمردرد را تا هشت برابر افزایش می‌دهد.
 
همچنین خستگی و آشفته بودن در مواقع کار کردن از دیگر فاکتورهای خطرزا در بروز کمردرد و تشدید آن به حساب می‌آید. علاوه بر این، طبق مشاهدات متخصصان استرالیایی احتمال بروز کمردرد در ساعت‌های هفت صبح تا هنگام ظهر به بیشترین حد می‌رسد.
 
«مانوئلا فریرا» از متخصصان این مطالعه گفت: مطالعه ما در نوع خود اولین موردی است که قرار گرفتن در معرض طیفی از محرک‌های بروز کمردرد را بررسی کرده‌ که بسیاری از این محرک‌ها اصلاح‌شدنی هستند.
 
طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت، نزدیک به ۱۰ درصد مردم سراسر جهان در مرحله‌ای از زندگی خود، کمردرد را تجربه کرده‌اند. کمردرد دلیل اصلی ناتوانی و از کار افتادگی به حساب می‌آید و نسبت به مالاریا، دیابت یا سرطان ریه بیشترین میزان تاثیر سوء را بر سلامت عمومی دارد.
 
به گزارش ایسنا به نقل از هلث‌دی نیوز، درک و شناسایی عوامل خطرزای موثر در بروز کمردرد و کنترل میزان قرار گرفتن در معرض این عوامل می‌تواند اولین گام مهم در پیشگیری از این عارضه باشد.

برچسب ها: تدبیر24 ، کمردرد ، خستگی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها