بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶
فیلم سینمایی «ملبورن» و مستند «نینجای ایرانی» موفق به دریافت سه جایزه اصلی از جشنواره وزول فرانسه شدند.
تدبیر24: شب گذشته فیلم سینمایی «ملبورن» ساخته نیما جاویدی که به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی جشنواره بین المللی وزول فرانسه حضور داشت موفق به کسب جایزه ویژه داوران در بخش مسابقه اصلی و همچنین دریافت جایزه ١٥٠٠ یورویی انستیتوی ملی زبان و تمدن شرقی شد.
 
براساس این گزارش، همچنین در این جشنواره فیلم مستند «نینجای ایرانی» به کارگردانی مرجان ریاحی هم جایزه بهترین فیلم مستند رادریافت کرد.
 
فیلم سینمایی «ملبورن» که فیلم افتتاحیه بخش هفته منتقدین فستیوال ونیز و منتخب چهار فستیوال الف از چهار قاره دنیا بوده است، تاکنون جوایز معتبری همچون جایزه بهترین فیلمنامه از رقابتهای سینمایی آسیاپاسفیک، بهترین فیلم از فستیوال قاهره، بهترین فیلمنامه از فستیوال استکهلم، بهترین فیلمنامه، کارگردانی و بهترین فیلم از نگاه داوران جوان از فستیوال گیخون و بهترین بازیگر زن از فستیوال ماردل پلاتا را برای سینمای ایران کسب کرده است.  
 
اکران عمومی این فیلم که هم اکنون در تهران و شهرستانها فروش میلیاردی داشته است، ادامه دارد.
 
در «ملبورن» پیمام معادی، نگار جواهریان، مانی حقیقی، شیرین یزدان بخش، الهام کردا، روشنک گرامی، علیرضا استادی، ویدا جوان و.... به ایفای نقش می پردازند.
 
در خلاصه داستان فیلم آمده است:زوجی جوان در آستانه سفر به ملبورن و در حالی که چند ساعت بیشتر به پروازشان باقی نمانده است، ناخواسته درگیر ماجرایی پیچیده می شوند.
 
عوامل «ملبورن» عبارتند از:نویسنده و کارگردان:نیما جاویدی، مشاور کارگردان:کیانوش عیاری، مدیر فیلمبرداری:هومن بهمنش، طراح گریم:سودابه خسروی، طراح صحنه و لباس:کیوان مقدم، تدوین:سپیده عبدالوهاب، صدابردار:وحید مقدسی، طراحی و ترکیب صدا:ایرج شهزادی، موسیقی:حامد ثابت، دستیار اول کارگردان و مدیر برنامه ریزی:علی مردانه، عکاس:مهدی دلخواسته، مدیر تولید:حسین بشگرد و تهیه کننده:جواد نوروزبیگی.
منبع: الف
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها