بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۴۷۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹
دبیر کل شورای عالی ایرانیان:
دبیر کل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور در نخستین همایش منطقه ای ایرانیان شرق آسیا که در شهر مانیل فیلیپین برگزار می شود، با تاکید بر نقش موثر ایرانیان خارج از کشور، آنها را ارزشمندتر از چاههای نفت ارزیابی کرد.
تدبیر24: به گزارش اداره کل روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی، سید جواد قوام شهیدی ارائه پیام امیدبخش دکتر محمد شریعتمداری، معاون اجرایی و جانشین رئیس جمهور در شورای عالی، به نشست ایرانیان شرق آسیا را نشانه اهمیت موضوع ایرانیان خارج از کشور در دولت تدبیر و امید دانست و اظهار داشت: مرکز ثقل قدرت جهانی از منطقه آتلانتیک به منطقه پاسیفیک و شرق آسیا منتقل شده است و این منطقه بطور روزافزونی در تعاملات و تبادلات جهانی نقش آفرینی می کند.

دبیر کل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور با بیان اینکه یکی از مهمترین موضوعات حائز اهمیت در منطقه شرق آسیا مربوط به نسل دوم ایرانیان مقیم در این منطقه است، خواستار هماهنگی نهادهای دولتی و غیردولتی در جهت حل و فصل مشکلات نسل دوم از ایرانیان شد.
قوام شهیدی همچنین از اراده دولت تدبیر و امید برای حمایت از ایرانیان خارج از کشور در عرصه های مختلف خبر داد و تصریح کرد: در این راستا شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور با تمامی ظرفیت های خود آماده خدمت رسانی به هموطنان است.
دبیر کل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور در خصوص اهمیت شرق آسیا برای کشورمان اظهار داشت: کشورهای این منطقه می توانند تجارب خود در زمینه رشد و توسعه را به کشور ما منتقل کنند.
وی افزود: ایرانیان بسیاری در چهار دهه اخیر و به ویژه دو دهه اخیر در منطقه شرق آسیا حضور یافته و توانسته اند مجموعه های موفقی را در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و علمی ایجاد کنند.
قوام شهیدی ادامه داد: موفقیت ایرانیان مقیم منطقه می تواند به شکل گیری و ارائه مدلی از عملکرد موفق ایرانیان در خارج از کشور کمک کند.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها