بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۴۷۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰
روش‌های متفاوت برای کاهش وزن پیشنهاد شده است اما بهترین آنها ورزش منظم در ساعت‌های مشخص در طول هفته است.
تدبیر24: سایت فرانسوی سلامت در مقاله‌ای نوشت: برای لاغر شدن باید کالری مصرف شود و این کار بیشتر با ورزش کردن میسر است؛ بارها شنیده‌ایم ورزش کردن باعث از بین رفتن چربی و کاهش وزن می‌شود، علاوه بر این ورزش باعث توسعه و تقویت توده عضلانی می‌شود.   
 
چه ورزشی باعث کاهش وزن می‌شود؟
 
آهسته دویدن می‌تواند برای کاهش وزن مفید باشد و در صورتی که فرد به طور منظم این ورزش را به مدت حداقل 20 یا 30 دقیقه انجام دهد می‌تواند نتایج سریع‌تری داشته باشد؛ دیگر ورزش‌هایی که برای کاهش وزن پیشنهاد می‌شوند: شنا، ایروبیک در آب و دوچرخه سواری است.
 
برای کاهش وزن و لذت بردن ورزش کنید
 
اگر فقط برای زیبایی ورزش می‌کنید باید بدانید این کار می‌تواند موجب استرس شود؛ ورزشکار باید سعی کند به تنهایی ورزش نکند، ورزش دو نفره یا ورزش کردن با  یک گروه می‌تواند انگیزه فرد را در ورزش کردن بیشتر کند و باعث موفقیت بیشتری خواهد شد.
 
ورزش منظم
 
به طور منظم ورزش کردن و فعالیت بدنی داشتن در کاهش وزن موثرتر است؛ با این حال عوامل زیادی مانند سن، زمان اشتغال و مقدار چربی در ورزش منظم اثر گذار هستند؛ فرد برای از بین بردن چربی و کاهش وزن باید به طور منظم و سه روز در هفته و حداقل هر بار 30 دقیقه تا یک ساعت ورزش کند.
 
رژیم غذایی مناسب برای کاهش وزن
 
باید بدانید ورزش به تنهایی نمی‌تواند موجب کاهش وزن شود؛ بهتر است ورزش کردن همراه با یک رژیم غذایی مناسب باشد تا در کم کردن وزن موثر واقع شود. برای این کار بهتر است چربی‌ها را از مواد غذایی حذف کنیم و مواد غذایی که دارای فیبر هستند را افزایش دهیم، همچنین مواد قندی را باید دوز بندی کرد زیرا عدم قند منجر به از بین رفتن قدرت بدنی می‌شود و مازاد آن باعث تجمع چربی می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها