بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۷۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲
فرمانده‌ی انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: این رزمایش با پشتیبانی نیروهای انتظامی پلیس‌های تخصصی، معاونت‌ها و شهرستان‌های استان و یگان‌های تکاوری و قرارگاه عملیات رزم، برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده اجرا شد و موفق شدیم در این رزمایش به همه‌ اهدافمان دست یابیم.
تدبیر24: فرمانده‌ی انتظامی استان کرمان با اشاره به اجرای موفق رزمایش عملیاتی - انتظامی فجر 93 در جنوب استان و تحقق اهداف از پیش تعیین شده آن از کشف سه تن انواع مواد مخدر و دستگیری 97 زورگیر، 7 قاتل فراری، کشف 57 دستگاه وسیله‌ی نقلیه سرقتی و ... خبر داد.

سردار «حسین چناریان» صبح امروز(چهارشنبه 6 اسفندماه) در آیین اختتامیه رزمایش فجر 93 اظهار کرد: این رزمایش بر اساس اقدامات چند ماهه اطلاعاتی پلیس استان و با تکیه بر توان لجستیکی و نیروی انسانی بومی برنامه‌ریزی و اجرا شد.
 
وی افزود: این رزمایش با هدف توسعه‌ی امنیت پایدار در شهرستان‌های جنوبی استان برنامه‌ریزی شد و پلیس از چندی پیش با شناسایی عاملان ناامنی و مخلان نظم زمینه اجرای آن را مهیا کرد.
 
فرمانده‌ی انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: این رزمایش با پشتیبانی نیروهای انتظامی پلیس‌های تخصصی، معاونت‌ها و شهرستان‌های استان و یگان‌های تکاوری و قرارگاه عملیات رزم، برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده اجرا شد و موفق شدیم در این رزمایش به همه‌ی اهدافمان دست یابیم.
 
چناریان تصریح کرد: در این رزمایش و با تلاش جهادگرایانه همه‌ی نیروهای دخیل در عملیات موفق شدیم در حوزه‌ی مبارزه با سوداگران مرگ بیش از سه تن انواع مواد مخدر کشف کنیم.
 
وی کشف 75 قبضه سلاح ممنوعه و غیرمجاز، دستگیری سه زندانی فراری، هفت قاتل فراری، 35 عامل تیراندازی ایذایی، 97 سارق مسلح زورگیر، 97 سارق عادی و 449 متهم تحت تعقیب دستگاه‌های قضائی و امنیتی را از مهم‌ترین دستاوردهای رزمایش فجر 93 برشمرد.
 
فرمانده‌ی انتظامی استان کرمان گفت: در این رزمایش هفت دستگاه خودرو و 50 دستگاه موتورسیکلت مسروقه و بیش از 73 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.
 
وی اظهار کرد: در حوزه‌ی انضباط ترافیکی نیز موفق شدیم 143 دستگاه وسیله نقلیه‌ای که دستور توقیف از سوی دستگاه قضائی داشتند را متوقف کرده و 2310 وسیله نقلیه نیز به‌علت ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز رانندگی اعمال قانون شده و 397 وسیله‌ی نقلیه نیز به‌علت ارتکاب تخلفاتی نظیر شیشه دودی و آلودگی صوتی و... برابر قانون با رانندگان آن رفتار شد.
 
فرمانده‌ی انتظامی استان کرمان اجرای طرح مردم یاری و حضور تیم‌های پزشکی پلیس استان در مناطق محروم و دور افتاده را از دیگر محورهای رزمایش فجر 93 برشمرد و افزود: در این طرح، تیم‌های پزشکی 813 شهروند جنوب استان را به‌صورت رایگان ویزیت کردند.
 
وی دیدار با خانواده‌ی معظم شهدا و جانبازان انتظامی را از دیگر اقدامات این رزمایش دانست و گفت: در این طرح نیز هیئت رئیسه پلیس استان به همراه معاونان و فرماندهان انتظامی در همه‌ی هفت شهرستان جنوبی استان با شماری از خانواده معظم شهدا دیدار و به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.
 
فرمانده‌ی انتظامی استان کرمان برگزاری کلاس‌ها و جلسات و کارگاه‌های آموزشی ویژه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مساجد، مدارس، ادارات و دانشگاه‌های جنوب استان را از اقدامات حوزه اجتماعی این رزمایش برشمرد.
 
چناریان از تعامل دستگاه قضائی و مسئولان این دستگاه، دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی استان و هفت شهرستان جنوبی و فرمانداران و اعضای شورای تأمین آن و مشارکت پرشور آنان در ارتقاء امنیت قدردانی کرد.
 
وی از مشارکت عمومی و مردم در اجرای طرح‌های انتظامی پلیس و مشارکت آنان در مسایل امنیتی که به آسایش و امنیت جامعه منجر می‌شود نیز تشکر کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها