بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۴۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
رییس جمهوری در اجتماع بزرگ مردم استان قم:
رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه دولت پشتوانه خود را در قم می‌بیند و چشم‌انداز فردای این نظام، کشور و ملت را در سایه اندیشه برآمده از حوزه علمیه قم می داند، تصریح کرد: حوزه نهاد مستقل بوده و نهاد مستقل باقی خواهد ماند و زیر پرچم سیاست و هیچ حزب و جناحی نرفته و نخواهد رفت.
تدبیر24:  حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، در اجتماع بزرگ مردم قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) حوزه علمیه قم را افتخار همه عالمان و محققان دانست و اظهارداشت: ما به نظریه‌پردازی‌های دینی و فقهی عالمان دین نیاز داریم ، ما نیاز داریم که همپای دانشگاه و دانشگاهیان، از اجتهاد مجتهدان قم همواره بهره ببریم.
 
رییس جمهوری از شهر قم به عنوان شهر اجتهاد ، ایثار ، فداکاری و نماد حیات دینی و پناهگاه فکری و معنوی نام برد و با مرور تاریخ پرفراز و نشیب این شهر مقدس گفت: مردم قم هیچگاه اسلام، امام ، نهضت ، انقلاب و حوزه را تنها نگذاشتند.
 
روحانی در ادامه با تاکید بر اینکه "ما مسیر حل معضلات از جمله پرونده هسته ای را با اقتدار و بدون توجه به حاشیه پردازی های برخی ها، ادامه داده و ادامه خواهیم داد"، گفت: تحریم ضد حقوق بشر است و ایران در مذاکرات تحمیل ، تحقیر و ادامه تحریم ها را نمی پذیرد.
 
رییس جمهوری افزود: تحریم ظلم به مردم ایران و توسعه حق مردم ایران است و طرف مذاکره کننده بداند ملت ایران هرگز از مسیر توسعه علمی خود دست برنخواهد داشت و راه توسعه علمی را ادامه خواهد داد و باید پایان این مذاکرات و نتیجه توافق، برداشتن همه تحریمهای ظالمانه و غیرقانونی باشد.
 
روحانی در ادامه با اشاره به اینکه دولت به تمامی وعده های خود در ۲۴ خرداد وفادار می ماند، گفت: شعار دولت نجات اقتصاد ، احیای اخلاق و تعامل سازنده با جهان بوده است و ما به راهمان ادامه می دهیم و به منتقدان می گوییم که از حمایت دولت برخوردار بوده و خواهند بود اما تخریب در این کشور جایی ندارد و تخریب‌گران خانه کهنه خود را ویرانه می کنند.
 
رییس جمهوری افزود: مردم بدانند طی این ۱۸ ماه، دولت در زمینه اقتصادی با وجودی که وارث ویرانی های فراوان بود، قدمهای بزرگی را با حمایت مردم ، مقام معظم رهبری و پشتیبانی مراجع تقلید برداشته است ؛ قدمهایی که هر منصفی را به تعجب وادار می کند.
 
روحانی با تاکید بر اینکه تحجر و افراط نه تنها دنیا بلکه اول دین مردم را می سوزاند ، گفت: تبدیل دین جامع و نجات بخش اسلام به دینی خشک، جامد، خشن و غیرمنعطف به آن معنا است که بر دوام ، استمرار و قدرت دین ضربه وارد کرده اند. اسلام دین خشونت و مشقت نیست بلکه دین نجات و دینی است که در چارچوب طاقت بشر تدوین شده است.
 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها