بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۴۷۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰
فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش شب گذشته در نهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش در سینما آزادی به نمایش درآمد.
تدبیر24:  فیلم سینمایی «رستاخیز» پس از حضور در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر و حواشی که برای این فیلم پیش آمد برای دومین بار یه صورت ویژه در نهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش شب گذشته سه شنبه 5 اسفندماه در دو سالن سینما آزادی به نمایش در آمد.
 
همچنین برخی عوامل این فیلم نیز در سالن سینما آزادی حضور پیدا کردند و این اثر تاریخی-مذهبی را در کنار مخاطبان به تماشا نشستند.
 
همچنین یک ساعت قبل از آغاز نمایش «رستاخیز» مخاطبان در سینما آزادی حضور داشتند تا هنر دست 8 ساله احمدرضا درویش کارگردان نام آشنای سینمای ایران را تماشا کنند که و به علت استقبال بسیار خوب «رستاخیز» در دو سالن سینما آزادی به نمایش در آمد و در میانه های نمایش فیلم حضار در سالن حزن و اندوه را همراه با اشک بر مظلومیت آل الله (ع) بر گونه خود دیدند.
 
نسخه‌ای که شب گذشته از فیلم سینمایی «رستاخیز» در سینما آزادی اکران شد نسخه نهایی و اصلاح‌شده این اثر است که از سال گذشته پروانه نمایش خود را از سوی وزارت ارشاد دریافت کرده و منتظر اکران عمومی است.
 
«رستاخیز» در سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر جوایز این جشنواره را با به دست آوردن 9 سیمرغ بلورین در بخش های مختلف درو کرد.
 
البته «رستاخیز» به عنوان بهترین فیلم جشنواره سی و دوم فیلم فجر لقب گرفت اما تاکنون شرایط اکران این فیلم مهیا نشده و احتمالا شرایط اکران این فیلم با توجه به اصلاحاتی صورت گرفته فراهم شود تا مخاطبان سینمای ایران شاهد یک اثر عاشورایی دیگر بر پرده نقره ای سینما باشند.
 
از حاضرین در این مراسم ویژه می‌توان به عبدالحسن برزیده،‌ مجتبی فرآورده، عبدالحمید قدیریان، علی سبزواری، جلیل اکبری صحت، امیر سرتیپ دوم ابراهیم گلفام رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، امیر سرتیپ دوم شاهین تقی خانی معاون سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، احمدرضا درویش، تقی علیقلی زاده، سیدعلی قائم مقامی، پرویز پورحسینی، حسن پورشیرازی، بابک حمیدیان، بهادر زمانی، انوش معظمی، کوروش زارعی، سعید علیپور، یدالله نجفی،‌ محمدرضا سرشار ... اشاره کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها