بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۴۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به این مطلب که در حال حاضر در مسیرهای مواصلاتی 4 استان کشور شاهد بارش برف و کولاک هستیم، گفت: رانندگان محترم برای عزیمت به این مسیرها باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
تدبیر24: سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با فارس در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: برابر آخرین اخبار دریافتی در استان های لرستان (اکثر محورها)، اصفهان (محورهای گلپایگان و خوانسار)، گلستان (محور توسکستان) و ایلام (ارتفاعات استان) بارش برف گزارش شده است.  
 
سرهنگ رحمانی تصریح کرد:‌ همچنین در استان ایلام (اکثر محورها) و کرمانشاه (اکثر محورها) بارش باران گزارش گردیده است.  
 
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا افزود: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.  
 
وی افزود:‌ رانندگانی که قصد عزیمت به نقاط برف‌خیز کشور را دارند باید این نکته را در نظر داشته باشند که در کنار زنجیر چرخ و وسایل ایمنی لباس گرم، غذای کنسروی و آب به همراه داشته باشند تا در صورت بروز مشکل بتوانند با آرامش مشکل به وجود آمده را پشت سر گذارند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها