بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۷۷۱۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
پنج تشکل دانشجویی استان فارس در نامه ای به رییس جمهور، در انتقاد از ممنوع التصویری سید محمد خاتمی و حمایت از فرماندار داراب نوشتند: آقای روحانی! امیدواریم که نگذارید جوانه های امیدمان تبدیل به یاس و ناامیدی شود.
تدبیر24: متن تقریبا کامل این نامه که نسخه ای از آن در اختیار انصاف نیوز قرار گرفته در پی می آید:

به نام خداوند بخشنده مهربان
جناب آقای دکتر روحانی
رییس جمهور محترم و محبوب
با سلام و احترام

هنوز از یاد نبرده ایم که مردم عزیز ایران با رای معنادار خود در انتخابات حماسی ٢٤ خرداد، پیام خویش را با صدای رسا مبنی بر پایان افراطی گری، بی قانونی و بی اخلاقی‌های دولت ٨ سال گذشته اعلام کردند. مردان و زنان این مرز و بوم با اعتماد به برنامه و وعده‌های شما، امروز منتظرند تا بیش از پیش به آن شعارها و وعده‌ها در سیاست داخلی کشورمان جامه‌ی عمل بپوشانید.

دکتر روحانی! شما در اولین پیام خود پس از انتخابات به درستی فرمودید : " ... بی شک نقش امید آفرین آیت الله هاشمی و حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی که از چهره‌های درخشان نظام در این خیزش خروش بودند شایسته‌ی قدردانی است" و اکنون بدنه‌ی اجتماعی حامیان شما از جمله دانشجویان و جوانان انتظار دارند همانطور که به صراحت موضع رسمی دولت را اعلام می‌کنید، از منصوبان خود که به دنبال اجرای سیاست‌های دولت می‌باشند قاطعانه دفاع کنید و اجازه ندهید برخی نمایندگان مجلس که وظیفه‌ی قانونگذارى دارند و کسانى که به فرموده‌ی امام راحل از دخالت در سیاست نهى شده اند و عده‌ای تحت عنوان گروه‌های فشار با تفسیرات و نظرات شخصی و حزبی خود برای دولت خط و نشان بکشند.

آقای رییس جمهور! شما به نیکی گفته اید: "اگر کسی محکومیتی دارد و آن محکومیت برای آن است که از حقوق اجتماعی توسط "دادگاه" محروم شده قطعا ما به قانون عمل می‌کنیم. اما اینکه یک آقایی در یک عکسی بوده و دلیل آن حضور در آن عکس و در آن تجمع مشخص نیست ما بر اساس این توهمات او را از حقوق اجتماعی محروم نمی‌کنیم" و طبق اصل ١٢١ قانون اساسی قسم خورده اید از "آزادی و حرمت اشخاص و حقوقی که قانون اساسی برای ملت شناخته است" حمایت کنید؛ پس چرا امروز جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین سید محمدخاتمی رییس جمهور ٨ سال این کشور ممنوع التصویر اعلام می شود؟

آقای روحانی! ما نمایندگان دانشجویان شهر بزرگ  شیراز و استان فارس همانطور که خود گفتید: "ملت ایران! من به عهدی که با شما بسته‌ام وفادار خواهم ماند"  و اخیرا نیز تاکید کرده اید: "مسوولین اجرایی باید مسوولینی باشند که به رای مردم در 24 خرداد 92 معتقدند، اگر کسی اعتقاد به رای مردم ندارد، می‌تواند در کشور کار و فعالیت کند اما نمی‌تواند مدیر سطح بالای کشور باشد یعنی مردم قبول نمی‌کنند، مردم گفته‌اند نظر ما این است".

از شما انتظار داریم در عرصه‌ی عمل نیز به وعده‌های خود وفادار بمانید و از یک سو به طور ویژه به ترمیم جدی وزارت کشور و کسانی که به برنامه‌های دولت باور ندارند و از سوی دیگر به حمایت صریح و با صلابت از مسوولین و فرماندارانی که چوب اعتقاد به رای مردم در ٢٤ خرداد را می‌خورند، اهتمام ورزید و به طور مصداقی از فرماندار محترم داراب که به خاطر دفاع  از شعار ها و وعده‌های دولت و حمایت اخلاقی و قانونی از "فرزند فاضل و با تقوای" امام عزیزمان تحت فشار و هجمه قرار می‌گیرند حمایت کنید.

در پایان ضمن اعلام حمایت خود از دولت برای اجرای شعارها و وعده‌های ٢٤ خرداد امیدواریم که نگذارید جوانه‌های امیدمان به یاس و ناامیدی تبدیل شود که بی شک در این میان، دولت نیز ضربه می‌بیند و حامیان دیروز و همراهان امروز نیز سرخورده می‌شوند.
والسلام
اندکی پیش تو گفتم غم دل، ترسیدم / که دل آزرده شوی ورنه سخن بسیار است

انجمن امید دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز
تشکل دانشجویی اصلاح طلب امید ایران دانشگاه ازاد شیراز
انجمن اسلامی دانشجویان متحد دانشگاه ازاد واحد کازرون
انجمن اسلامی دانشگاه آزاد واحد مرودشت
تشکل ولایت دانشگاه آزاد واحد سپیدان

بیشتر: پایگاه خبری انصاف: نامه 5 تشکل دانشجویی در حمایت از خاتمی و یک فرماندار

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
مستضعف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
0
2
درود بردانشجویان شجاع که حرف دل ملت رامیزنند.
مستضعف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
0
2
درود بردانشجویان شجاع که حرف دل ملت رامیزنند.درود وسلام برخاتمی.درودبرفرماندار داراب.درودبرهرچه انسان باشرف.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
0
2
اری جانا سخن از دل ما می گویی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها