بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۷۷۲۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۱
این روزها فعالیت های هنری شاخه هنرمندان حزب مردم سالاری بیش از پیش در چارچوبی مشخص شده به چشم می آید. خانم ساناز سماواتی بازیگر سریال های تلویزیونی و قائم مقام شاخه هنرمندان حزب مردم سالاری بعنوان داور این مسابقه ...
تدبیر24: پیرو برگزاری مسابقه بهترین عکس سلفی در راهپیمایی 22 بهمن و دریافت تصاویر مخاطبین گرامی تا تاریخ ذکر شده در خبر اول، بسیاری از مخاطبین با تماس و ارسال تصاویر، خواستار تمدید مدت زمان مسابقه شدند. لذا مهلت ارسال تصاویر تا 93/12/03 تمدید گردید.
تدبیر24 ضمن تشکر از حضور پرشور آحاد مردم در مراسم 22 بهمن در سراسر کشور خرسند است که بیش از 500 تصویر از سراسر ایران اسلامی جهت شرکت در مسابقه دریافت نمود. لذا به دلیل محدودیت های فنی و عدم کیفیت لازم برخی تصاویر ارسالی، قادر به نمایش تمامی آنان نبودیم. لذا باتوجه به ارسال تصاویر غیر سلفی، برآن شدیم تا جوایز مسابقه را به دو قسمت عکس سلفی و عکس غیر سلفی تقسیم کنیم.
از همین رو با انتخاب 7 تصویر غیر سلفی و 15عکس سلفی این تصاویر را به بخش مسابقه اضافه نمودیم.
یکی از احزاب مردمی و همیشه در صحنه عرصه های سیاسی، حزب مردم سالاری است. این روزها فعالیت های هنری شاخه هنرمندان این حزب بیش از پیش در چارچوبی مشخص شده به چشم می آید. خانم ساناز سماواتی بازیگر سریال های تلویزیونی و قائم مقام شاخه هنرمندان حزب مردم سالاری بعنوان داور مسابقه نسبت به انتخاب 4 تصویر از تصاویر سلفی و 2 تصویر از تصاویر غیر سلفی اقدام می نمایند و در مرحله بعد، شما عزیزان طی نظرسنجی به تصاویر منتخب امتیاز خواهید داد و پس از آن 2 تصویر سلفی و 1 تصویر غیر سلفی که بیشترین امتیاز را دارا باشند هر کدام برنده یک ربع سکه بهار آزادی خواهند شد.

تصاویر کاندیدای ربع سکه بهار آزادی

تصاویر سلفی


سعید کتابی


سید مجتبی حسینی

طاهری عسگری

علیرضا ایران نژاد


مهدی کرمی


مجتبی پورفلاح


سعید حیدری


علی بحیرائی


مجتبی صفری


مسعود مصلی نژاد


منیره راد


مهدی حکیمیان


معین محمدی


یاشار حجتی


مشائی

تصاویر غیر سلفی


معصومه اناری


محمود جعفری


محمد اناری


مجتبی صفری


فاطمه سلطان اسفندانی


علیرضا ایران نژاد

طاهری عسگری
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
0
2
سلام ، اگه خودتون انتخاب کنید عادلانه تره ، اونجوری تقلب میکنن دیگه و عکسی که واقعا باید برنده بشه نمیشه
معصوم بیکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
0
1
سلام به نظر من عکس مهدی حکیمیان خوبه
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
0
1
اگه بین 6 نفر اسامی منتخب خودتون 3نفر قرعه کشی کنید عادلانه خواهد بود چون از رای های بعضی ها بوی تقلب میاد. .
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
0
1
14
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها