بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۴۷۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹
باشگاه تیان جین تدا چین با مبلغ 500 هزار دلار برای یک فصل این بازیکن ایرانی را به خدمت گرفت.
 تدبیر24:  به گزارش تدبیر 24و به نقل از ایسنا، مرتضی پورعلی‌گنجی یکی ازاستعدادهای ناشناخته فوتبال ایران بود که برای جام ملت‌های آسیا توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران دعوت شد و توانست عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و یکی از بهترین مدافع جام لقب گیرد.

باشگاه تیان جین تدا چین با مبلغ 500 هزار دلار برای یک فصل این بازیکن ایرانی را به خدمت گرفت.

پایگاه اینترنتی enorthchina با تمجید از مرتضی پورعلی‌گنجی نوشت این بازیکن ایرانی نقش مهمی در بازی‌های خوب ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های اسیا داشت و برابر عراق نیز موفق شد یک گل مهم به ثمر برساند اما در نهایت تیمش در ضربات پنالتی مغلوب شد، از دور رقابت‌ها کنار رفت.
منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها