بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۷۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸
دادستان عمومی و انقلاب کرج با اشاره به تخلفات برخی از کارمندان شهرداری منطقه 6 کرج، خاطرنشان کرد: در رابطه با تخلفات شهرداری‌ها چند نفر از کارمندان منطقه 6 دستگیر و در بازداشت به سر می‌برند.
  تدبیر24: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرج با بیان اینکه می‌توان با کمک دولت و راه و شهرسازی زمین دولتی دیگری به جای باغ سیب در اختیار بنیاد مستضعفان قرار داد، گفت: مالک این باغ، بنیاد مستضعفان است و شهرداری نمی‌تواند به آن ورود پیدا کند.

حاجی‌رضا شاه‌کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه اعدام دو متجاوز به عنف در شهرستان‌های نظرآباد و ساوجبلاغ با استیذان اخذ شده از رئیس قوه قضائیه صورت گرفت، اظهار داشت: اجرای احکام اعدام این دسته از مجرمین استان البرز با توجه به استیذان صادر شده قوه قضائیه برای اجرای حکم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به فرا سیدن ایام پایانی سال و نزدیکی به عید نوروز سعی می‌شود اجرای این دسته از احکام در استان صورت نگیرد، افزود: در نظر داریم در صورت اخذ استیذان این دسته از جرائم، اجرای حکم مجرمان به بعد از تعطیلی ایام نوروز موکول شود.

دادستان عمومی و انقلاب کرج با اشاره به تخلفات برخی از کارمندان شهرداری منطقه 6 کرج، خاطرنشان کرد: در رابطه با تخلفات شهرداری‌ها چند نفر از کارمندان منطقه 6 دستگیر و در بازداشت به سر می‌برند.

شاه‌کرمی با تاکید بر اینکه شهرداری سبب شناسایی عوامل فساد کارمندان منطقه 6 شد، تصریح کرد: گزارشات مختلف تخلفات این افراد از طریق سازمان بازرسی شهرداری و اداره اطلاعات جمع‌آوری و به دادستانی کرج انعکاس داده شد.

وی با بیان اینکه برای اعلام قطعی نتیجه این پرونده باید قدری تامل و صبر کرد، اظهار داشت: احتمالا مبلغی بالغ بر 5 میلیارد تومان تخلفات صورت گرفته از سوی این اشخاص باشد.

دادستان عمومی و انقلاب کرج با تاکید بر اینکه عقیده شخصی من این است که باید از باغ سیب به عنوان فضای سبز شهری استفاده شود، گفت: معتقد هستم فضای سبز شهری و نه احداث پارک در این باغ باید در اختیار مردم استان و شهرستان کرج قرار گیرد.

وی با بیان اینکه می‌توان با کمک دولت و اداره‌کل راه و شهرسازی زمین دولتی دیگری در اختیار بنیاد مستضعفان قرار داد، افزود: مالک این باغ بنیاد مستضعفان است و شهرداری نمی‌تواند به آن ورود پیدا کند.

شاه‌کرمی با اشاره به اینکه ممکن است طبق توافق شهرداری و بنیاد شهید، 70 درصد این باغ در اختیار شهرداری و 30 درصد دیگر برای ساخت‌‌وساز در اختیار بنیاد قرار گیرد، خاطرنشان کرد: باید نسبت به رفع مسائل مربوطه این باغ مسئولان ورود پیدا کنند.
منبع: تابناک
برچسب ها: تدبیر24 ، تخلف ، اختلاس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها