بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵
انتخابات هیئت رئیسه سومین دوره کانون مداحان و شعرای آئینی کل کشور بر این اساس حاج مصطفی خورسندی که در هفته گذشته نیز به عنوان رئیس کانون مداحان استان تهران انتخاب شده بود این بار هم توانست با یک رای قاطع از بین 26 رای ماخوذه تعداد 23 رای را به خودش اختصاص دهد و در جایگاه رئیس کانون مداحان و شعرای آئینی کشور ابقا شود.

  تدبیر24:   9 اسفند سال 1393 انتخابات هئیت رئیسه سومین دوره کانون مداحان و شعرای آئینی کل کشور با حضور روسای کانون مداحان 26 استان‌ از 31 استان در معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی واقع در خیابان زرتشت تهران برگزار شد. بر این اساس حاج مصطفی خورسندی که در هفته گذشته نیز به عنوان رئیس کانون مداحان استان تهران انتخاب شده بود این بار هم توانست با یک رای قاطع از بین 26 رای ماخوذه تعداد 23 رای را به خودش اختصاص دهد و در جایگاه رئیس کانون مداحان و شعرای آئینی کشور ابقا شود.

لازم به ذكر است در ماه گذشته 46هزار مداح از 80 هزار مداح شناسايي شده در سطح كشور با حضور در پاي صندوق‌هاي راي اقدام به انتخاب روساي كانون‌هاي استان‌هاي كشور كرده بودند.

 خورسندی از جانبازان 70 درصد جنگ تحمیلی می‌باشد که طی 25 سال آموزش مداحی به مشتاقان این عرصه بالغ بر 2000 نفر را به صورت مستقیم و غیر مستقیم آموزش داده است. وی که فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی رشته علوم تربیتی و روانشناسی از دانشگاه تهران است در حال حاضر ریاست سازمان بسیج مداحان استان تهران و مشاور فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران را عهده‌دار است. پس از وی آقایان  محمدحسین کویر رییس کانون مداحان استان گلستان و رسول خدادادیان رییس کانون مداحان استان گیلان به ترتیب به عنوان نایب رییس و دبیر این کانون انتخاب شدند.

در ابتدای این جلسه پس از قرائت قرآن توسط آقای قلعه‌نوعی قاری ممتاز استان خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین روحانی‌نژاد معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات و رضا معممی‌مقدم مدیر کل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی این سازمان به بیان نظرات خود پرداختند. آنها همچنین به دلایل موفقیت این کانون در دوره گذشته و ارتقا وجهه آن پرداختند.

 در ادامه از 3 کانون برتر استانی و همچنین مسئولین کانون‌هایی که در دوره گذشته مسئولیت بر عهده داشتند و در این دوره یا شرکت نکرده بودند و یا موفق به اخذ آرا نگردیدند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در پایان این انتخابات هم ذکر توسلی توسط اساتید عالیقدر مداحی از جمله آقایان اکبرزاده از مشهد، مجاهدی پروانه از قم، احد ده‌بزرگی از شیراز، حاج مهدی خادم آذریان از تبریز، حاج شهروز اردبیلی از استان اردبیل، حاج مهدی منصوری از اصفهان و جناب آقای گرجی از خراسان جنوبی صورت پذیرفت و با روضه‌خوانی و مدیحه سرایی مراسم به پایان رسید.

شايان ذکر است که مدت زمان ریاست کانوان مداحان و شعرای آئینی کل کشور 2 سال می‌باشد که همانند 4 سال گذشته حاج مصطفی خورسندی مجدداً ریاست آن را برعهده گرفت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها