بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۷۸۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و افزایش میزان تقاضا، قیمت ماهی از 20 اسفند‌ماه به بعد حدود 15 درصد افزایش می‌یابد.
  تدبیر24:  مهدی یوسف خانی  اظهار کرد: با توجه به افزایش میزان تقاضا برای خرید ماهی در روزهای پایانی سال، قیمت آن از 20 اسفندماه به بعد گران شده و بعد از این ایام قیمت آن دوباره به روال قبل بازگشته و حتی به کمتر از قیمت فعلی نیز خواهد رسید.

قیمت انواع ماهی در بازار

وی درباره‌ی قیمت ماهی‌های پرمصرف گفت: در حال حاضر هر کیلو ماهی شیر جنوب 24 هزار و 500 تومان، قزل‌آلا 14 هزار و 500 تومان، ماهی تیلاپیا 21 هزار تومان، ماهی آمور جنوب 21 هزار و 500 تومان، حلوا سیاه 21 هزار تومان و ماهی آزاد دزفولی 7000 تومان به فروش می‌رسد که از 20 اسفندماه به بعد 15 درصد افزایش قیمت خواهند داشت.

کاهش قیمت مرغ از سه روز آینده

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی همچنین از کاهش قیمت مرغ از سه روز آینده خبر داد و گفت: سیر نزولی قیمت مرغ از اواخر هفته جاری شروع شده و تا پایان هفته به کیلویی 7200 تا 7500 تومان خواهد رسید که در حال حاضر قیمت آن کیلویی 8100 تومان است.

یوسف خانی با بیان این‌که گرانفروشی در این زمینه وجود ندارد، گفت: قیمت مرغ در مقایسه با دیگر مواد پروتئینی ارزان تر است و تا به حال گزارشی در رابطه با تخلف واحد‌های صنفی نداشتیم.
منبع: آفتاب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
حقیقت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
0
0
چرا برای حمایت از مصرف کننده قیمت هر کیلو مرغ در کنار تاریخ آن ثبت نمی کنند جرا بازرسی بعنوان مصرف کننده در ایام روز مخصوصآ ایام تعطیل به مغازه های سر کشی نمی کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
0
0
آقای یوسف خانی تخلف هست شما خبر ندارید در منطقه شرق تهران خ جشنواره قیمت در تابلو 8200 است در کفه ترازو 8400 میباشد بازرسین شما در گجا هستند ما نمی دانیم
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها