بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵
ابوالقاسم رئوفیان، فعال سیاسی اصوالگرا، درباره سفرهای اخیر احمدی‌نژاد گفت: به‌نظر می‌رسد که او با یک برنامه دارد در عرصه سیاست حضور پیدا می‌کند و این حضور روز به روز پررنگ‌تر می‌شود و اگر این برنامه از طرف مسئولان ذی‌ربط مدیریت نشود احمدی‌نژاد فضا را برای طرح دیدگاه‌ها و مسائل خودش با همان سبک و سیاق و ادبیات آماده می‌کند.
   تدبیر24:  محمود احمدی‌نژاد بعد از پایان دوران ریاست‌جمهوری‌اش به صورت رسمی و غیررسمی، حتی بعد از افشا‌شدن فساد‌های گسترده‌ای که در دولتش اتفاق افتاد و دستگیری دولتمردانش به عنوان مفسدین اقتصادی به سفرهای خود ادامه می‌دهد و هنوز هم عده‌ای به او نامه‌های بی‌پاسخ می‌نویسند.

راستا ابوالقاسم رئوفیان، سخنگوی جبهه ایستادگی با بیان اینکه انگیزه احمدی نژاد از این سفرها شرکت در انتخابات آینده است به خبرنگار «آفتاب» گفت: همین عامل انگیزشی موجب می شود که او و تیم همراهش برنامه ریزی کنند و طبیعی است که در این برنامه سفرهای استانی و طرح موضوعاتی به بهانه این سفرها در برنامه دیده شده باشد.

وی افزود: احمدی نژاد تصور می کند در انتخابات مجلس می تواند با تیم خود تعداد زیادی از کرسی های مجلس را در اختیار بگیرد و در امتداد سیاست های گذشته این بار در پارلمان خط مشی و سیاست های خودش را که نشات گرفته از انحصار طلبی است را ادامه دهد.

دبیر کل حزب ایران زمین تاکید کرد: در سفر اخیرش به تبریز در مجلسی که به مناسبت درگذشت والده اش برگزار شد، تریبونی در اختیارش قرار دادند که در آنجا در جمع هواداران و کسانی که در مجموعه ی احمدی نژاد قرار دارند صحبت کنند. او هم جو را مناسب دیده و اظهارنظراتی کرده که در خاتمه هم گفته است با این مضمون که «من حرف هایی دارم شما هم منتظر شنیدن این صحبت ها هستید.»

رئوفیان به حق آزادی بیان را از حقوق اولیه انسان ها دانست و اظهار داشت: زمانی که بوی برهم زدن وضعیت آرامی که دولت ایجاد کرده و تشویش افکار عمومی دوباره از طرف احمدی نژاد و نزدیکانش به مشام برسد، طبیعی است که باید در مقابل او ایستاد و در اینجا آزادی بیان بی معنی می شود. هرکسی که تریبونی در اختیار می گیرد تا جایی که امنیت مردم و مصالح کشور را در مخاطره نیندازد می تواند فعالیت کند در صورتی که این موارد رعایت نشود باید با او برخورد قانونی کرد.

وی ادامه داد: اگر احمدی نژاد خود را  از هر نظر در حاشیه امن ببیند ممکن است دوباره به جامعه و نظام آسیب های جدی وارد سازد.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره سفر احمدی نژاد به ترکیه اضافه کرد: من فقط می توانم بگویم وی به دنبال فرصت هایی برای تبیین اهدافش و البته دوباره مطرح شدن در رسانه ها است.

این فعال سیاسی اصولگرا در پایان سخنانش گفت: یکی از راه هایی که احمدی نژاد برای بازگشتش به آن توجه می کند دیدار با مراجع قم است چراکه می داند به جامعه ایران متدین است و قاطبه ی ملت ایران به مرجعیت تعلق خاطر دارند. با این هدف احمدی نژاد خودش را به مراجع نزدیک می کند برای گرفتن تاییدیه از سوی آنها که در زمان انتخابات بتواند از مراجع هزینه کند. این هم با همان هدف فعالیت های انتخاباتی صورت می گیرد که قاعدتا مراجع تقلید با در نظر گرفتن جوانب قضیه در صورتی به وی وقت دیدار خواهند داد که نتواند کم ترین استفاده را از این دیدار در مقاطع انتخاباتی کند.
منبع: آفتاب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها