بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۴۷۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷
مشاور عالی رئیس سازمان آموزش کشور از آغاز توزیع کارت آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۴ خبر داد.
   تدبیر24:  حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آغاز توزیع آزمون کارت آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 94 گفت: در این آزمون تعداد 201 هزار و 563 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 87 هزار و 487 نفر خانم‌ و 114 هزار و 76 نفر آقا هستند.

وی افزود: توزیع کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز 94 از ساعت 9 امروز سه شنبه 12 اسفند آغاز شده و تا روز پنج‌شنبه 14 اسفند 93 بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد.

توکلی گفت: داوطلبان این آزمون ضرورت دارد به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی و تاریخ تولد و یا اطلاعات ثبت‌نامی شامل شماره پرونده و کد پیگیری پس از مشاهده کارت آزمون خود از آن و برگ راهنما پرینت بگیرند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش افزود: داوطلبان باید پس از دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون نسبت به کنترل اطلاعات مندرج در پرینت کارت اقدام کنند و در صورتی که مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1-2-4-5-6-9-10-11-13-14-15-16-17-18 مشاهده کردند باید برای اصلاح موارد از طریق لینک مربوط به این موضوع حداکثر تا 15 اسفند منحصراً به سایت سازمان سنجش مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات، نسبت به اصلاح آن اقدام کنند.

توکلی تصریح کرد: داوطلبانی که نسبت به بندهای 3 و 7 (جنس و معلولیت) کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده کردند نیز باید در یکی از روزهای چهارشنبه 13 اسفند یا پنجشنبه 14 اسفند 93 به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه ذیربط مراجعه و موضوع را پیگیری کنند تا مشکل برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه بندهای 12 و 21 ( نام رشته امتحانی و محل برگزاری آزمون) هیچگونه تقاضایی پذیرفته نمی‌شود.

توکلی گفت: هر داوطلب باید با توجه به شماره داوطلبی مندرج در کارت ورودی و براساس حوزه امتحانی که بر روی پرینت درج شده، حوزه امتحانی خود را انتخاب کند.

وی اضافه کرد: آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز 94 ساعت 8 صبح روز جمعه 15 اسفند 93 برای پذیرش دانشجو در 250 کد رشته امتحانی و در 7 گروه آموزشی در 53 شهرستان و 102 حوزه امتحانی برگزار می‌شود و داوطلبان برای اینکه پشت درهای بسته نمانند باید نیم ساعت قبل از برگزاری آزمون در حوزه امتحانی حاضر شوند.

توکلی خاطرنشان کرد: هر داوطلب برای شرکت در آزمون باید پرینت کارت شرکت در آزمون با اصل کارت ملی یا شناسنامه را همراه داشته باشد.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: داوطلبان باید از به همراه آوردن وسایل اضافی به حوزه آزمون مانند هرگونه وسایل ارتباطی، الکترونیکی و محاسباتی (تلفن همراه، پیجر، ماشین حساب) یا کیف دستی، کتاب، جزوه و نظایر آن خودداری کنند زیرا به همراه داشتن این وسایل به عنوان تخلف و تقلب تلقی می‌شود و با متخلفان برابر قانون مربوطه برخورد خواهد شد.
منبع: آفتاب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها