بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۴۷۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳
مقام های پاکستانی از دستگیری صدها پدر و مادر در شمال غربی این کشور به خاطر ممانعت از دادن واکسن فلج به فرزندانشان خبر دادند.
    تدبیر24: به گزارش روز سه شنبه خبرگزاری آسوشیتدپرس، شاکرالله خان، یک مقام ارشد پلیس پیشاور می گوید طرح واکسن فلج اطفال در شمال این کشور از این هفته آغاز شده است و نیروهای پلیس ناچار شده اند با برخی پدر و مادرها برخورد قضایی کنند.

فیروز شاه یک مقام استانی در پیشاور، مرکز استان خیبرپختونخواه نیز با تایید این خبر، می گوید با فرمان دولت، 471 نفر تنها در این شهر و روستاهای اطراف بازداشت شدند.

بازداشت افراد به خاطر مقاومت در برابر دریافت واکسن، پیش از این نیز در پاکستان دیده شده، اما هرگز تا این حد گسترده نبوده است.

پاکستان یکی از سه کشور جهان است که بیماری فلج اطفال در آن همه گیر است. نیروها و افراد نزدیک به طالبان از دادن واکسن فلج به کودکان جلوگیری می کنند.

بنیادگرایان در پاکستان شایعه کرده اند که واکسن های خارجی، کودکان پاکستان را عقیم می کند.

در ماه ژانویه امسال (دی- بهمن) پاکستان بزرگترین کارزار مبارزه با فلج را از طریق خوراندن واکسن به 35 میلیون کودک در سراسر این کشور اجرا کرد.

منبع: مشرق
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها