بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۷۹۱۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱
هاشمی رفسنجانی
در مهمترین پروژه دولت که تلاش می‌شود به سرانجام برسد و تیم مذاکره کننده هسته‌ای نیز مورد حمایت رهبری است، باز این دلواپسان چه بر سرشان می‌آورند و با نتانیاهو همزبان شده‌اند.

     تدبیر24: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:‌ دلواپسان امروز با نتانیاهو همزبان شده‌اند.

اکبر هاشمی رفسنجانی در همایش ملی توسعه پایدار و متوازن منطقه‌ای اظهار کرد: در شرایط کشور همدلی ملت برای ما خیلی مهم است، البته الان به هر دلیلی این همدلی مقداری آسیب دیده است. 

در مهمترین پروژه دولت که تلاش می‌شود به سرانجام برسد و تیم مذاکره کننده هسته‌ای نیز مورد حمایت رهبری است، باز این دلواپسان چه بر سرشان می‌آورند و با نتانیاهو همزبان شده‌اند.

وی افزود: نتانیاهو آنجا اوباما را تهدید می‌کند و اینجا هم دلواپسان می‌گویند که ما اسرار را می‌گوییم. البته ما نمی‌دانیم این چه سری است. تا تیم مذاکره کننده با طرف مقابل که آنها هم شیطنت می‌کنند به نتایجی می‌رسد، بعضی از این دلواپسان به جای استقبال در فرودگاه می‌آیند و حرفهایی می‌زنند. تریبون مجلس هم که باز است و هر چه بخواهند می‌گویند و میلیون‌ها نفر از مردم می‌شنوند. و بعضی از دروغ‌ها نیز باور می‌شود.  

مذاکرات هسته ای به نتیجه نزدیک است

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر این که مذاکرات هسته ای به نتیجه نزدیک است، گفت: همدلی ملت در این موضوع مهم است که متاسفانه به هر دلیل همدلی مقداری آسیب دیده است و مهم ترین پروژه دولت حل مشکلات خارجی است. 

به گزارش ایرنا، اکبر هاشمی رفسنجانی روز سه شنبه در همایش ملی توسعه پایدار و متوازن منطقه ای به سفر نتانیاهو به آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: نتانیاهو اوباما را تهدید می کند، در ایران نیز دلواپسان می گویند ما اسرار را می گوییم. 

وی افزود: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران افراد امینی هستند که زحمت می کشند و سر و کارشان با افرادی ساده ای نیست و با زبردست رو به رو هستند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
2
5
درود بر آیت الله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
4
3
نتانیاهوهمون کسی هست که از فتنه گران سبزومخصوصاازسران فتنه حمایت میکردوشعارهای روی سایت وزارت خارجه اش درداخل کشورفتنه گران فریادمیزدندایکاش انوقتم میگفتین بعضیهاچرادرداخل بانتانیاهوهم زبان شدن
هاشم اکبری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
1
1
لاریجانی :بنابراین اگر عده‌ای از نمایندگان نگرانی در مسئله هسته‌ای دارند از باب اهمیت موضوع در صیانت از این دستاورد ملی است. البته بنده به خاطر چارچوب‌هایی که برای مذاکرات مشخص شده است نگرانی ندارم و مقایسه‌ این دل‌مشغولی برخی از نمایندگان و افراد با رفتار خصمانه رژیم صهیونیستی مقایسه مع‌الفارغ و غیر منصفانه است.
پاسخ ها
سیدمحمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
فرزند نا خلف و متهمش مورد تایید اسراییل است را نمیبیند
اسراییل دلواپس سران فتنه شما هم مثل علی مطهری دلواپس انها
اسراییل دلواپس نفی هولو کاست های احمدی نژاد شما هم دلواپس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
1
1
ای لعنت خدا بر کسانی که با نتانیاهو همزبان اند و آب به آسیاب نتانیاهو می ریزند و نتانیاهو به آنها امید بسته است
خدا لعنت کند هر آن کسی را که موجبات خوشحالی نتانیاهو را فراهم می کنند و نتانیاهو آنها را سرمایه های اسرائیل در ایران می داند
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر هر آن کسی که مورد حمایت آمریکا و اسرائیل است
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها