بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۷۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶
سرمربي تيم فوتبال الاهلي امارات گفت: اميدوارم هواداران زياد تراکتورسازي فردا بازي تماشاگر پنسدي را ببينند بازيکنان ما حرفه‌اي هستند و از هواداران نمي‌ترسند که اين مسئله تاثير منفي بگذارد.
    تدبیر24:  کوزمین اورالیو در رابطه با دیدار تراکتورسازی و الاهلی امارات در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی سختی را قبل از این بازی برگزار کردیم و تلاش می کنیم که خودمان را برای موفقیت در دیدارهای آینده آماده کنیم.

وی افزود: از تیم‌های ایرانی شناخت خوبی داریم، آنها در آسیا همیشه قوی هستند. هر تیمی در ایران بازی کرده با مشکل روبه‌رو شده است بازی سختی داریم و امیدوارم با آنالیزی که کردیم برنده شویم.

سرمربی الاهلی امارات در ادامه تصریح کرد: بازیکن ما در بازی قبل اخراج شد با وجود تاثیری که این بازیکن داشت برایش جایگزین پیدا کردیم.

اورالیو تصریح کرد: امیدوارم هواداران زیاد تراکتورسازی فردا بازی تماشاگر پسندی را ببینند بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و از هواداران نمی‌ترسند که این مسئله تاثیر منفی بگذارد.

وی در مورد میزبانی تبریزی‌ها خاطرنشان کرد: از لحظه اول میزبانی مشکل نداشتیم استقبال خوبی صورت گرفت و از این بابت ممنونیم تراکتورسازی تیمی است که در ان بازیکنان خوبی مثل تیموریان که بازیکنی فیزیکی است حضور دارد او در تیم‌های عربی هم بوده است. نباید از این بازیکن غافلگیر شویم.

وی در مورد اینکه گروه تیم‌های غرب آسیا و شرق آسیا تفاوت دارد، گفت: این کار بسیار خوبی است اگر به غیر از این بود مسافت‌ها خیلی زیاد بود و فرصت ریکاوری وجود نداشت این تصمیم خوب است و باید همین روش ادامه پیدا کند.

اورالیو در پایان گفت: چند روز پیش بازی یک تیم صدر جدولی ایران و قعر جدولی را دیدم که تفاوت چندانی نداشتند. فوتبال ایران بسیار قوی است و کیفیت بالایی دارد.

* قطامه السعیدی کاپیتان تیم فوتبال الاهلی امارات در مورد بازی فردا گفت: بزای سختی است برای کسب امتیاز به تبریز آمدیم. درست است که اینجا هوا سرد است اما این مسئله فرقی به حال ما ندارد. خودم در انگلیس بودم و هوای سردتر از این هم دیدم. در فوتبال امروز این مسائل اهمیتی ندارد.


منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها