بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸
جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از ثبت نام ۱۹۰ هزار نفر از سربازان غایب برای پرداخت جریمه و معافیت از سربازی خبر داد.
   تدبیر24: جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از ثبت نام ۱۹۰ هزار نفر از سربازان غایب برای پرداخت جریمه و معافیت از سربازی خبر داد.

سردار سرتیپ کمالی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: سربازان غایب تا 15 اسفند فرصت دارند برای پرداخت جریمه و معافیت ثبت نام کنند و تمدید زمان آن نیز بررسی خواهد شد.

وی با بیان این که بین یک و نیم تا دو میلیون نفر از سربازی غیبت کرده اند و 300 هزار نفر آنان در خارج به سر می برند پیش بینی کرد:‌ حدود 20 درصد سربازان غایب با توجه به شرایط و وسع اقتصادی و نیاز به کارت خدمت در این طرح ثبت نام کنند.

سردار کمالی همچنین با اشاره به برخی بازیکنان فوتبال لیگ برتری متخلف که با جعل ، دسیسه ، تبانی و تقلب کارت معافیت از خدمت گرفته اند ، گفت: این بازیکنان 118 نفر بودند که پس از بررسی ها جرم و تخلف 68 نفر آنان اثبات شد که بیشتر آنان هم اکنون در حال طی مراحل سربازی هستند و بخشی دیگر نیز در ماه های آینده به سربازی خواهند رفت.

وی افزود: طبق قانون کسانی که بیشتر از هشت سال غیبت دارند می توانند در طرح پرداخت جریمه و گرفتن معافیت ثبت نام کنند.

سردار کمالی گفت: از این تعداد، غیبت  4  بازیکن بیش از 8 سال است و آنان نیز در صورتی می توانند در طرح ثبت نام کنند که در مراجع قضایی پرونده آنان تعیین تکلیف شود و در غیر آن صورت اجازه ثبت نام نخواهند داشت چرا که طبق قانون مجرم محسوب می شوند و باید پرونده آنان نهایی شود.
منبع: آفتاب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها